صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۳ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳

درک عمیق‌ والدین از نیاز دانش‌آموزان با مشارکت در فعالیت‌های مدرسه

مدیرکل مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده گفت: مشارکت والدین در فعالیت‌های مدرسه نه تنها به تقویت پیوند بین خانه و مدرسه کمک می‌کند؛ بلکه به والدین امکان می‌دهد تا درک عمیق‌تری از نیاز‌ها و چالش‌های فرزندان خود داشته باشند.
کد خبر : 936720

رضا مسعودی، مدیرکل مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در حاشیه برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان مدارس سما که در این واحد دانشگاهی برگزار شد با بیان نکات مهم و مورد انتظار از والدین و دانش‌آموزان، ارتباط اولیا با مدرسه را بسیار مؤثر دانست و اظهار کرد: والدین با ایجاد محیط حمایتی در خانه، تشویق و ترغیب دانش‌آموز به یادگیری و نظارت بر روند تحصیلی فرزندان، می‌توانند تأثیر بسزایی بر پیشرفت و موفقیت تحصیلی آنها داشته باشند. 

وی با اشاره به اهمیت و نقش اولیا و مربیان در مدرسه عنوان کرد: انجمن اولیا و مربیان یکی از ارکان مدرسه است که با مشارکت و همراهی با هم، زمینه رشد و شکوفایی دانش‌آموزان را فراهم می‌کنند و نقش مهمی در موفقیت‌های مسائل آموزشی و فرهنگی دارند.

مدیرکل مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده خواستار نظارت بیشتر والدین و مربیان مدرسه بر عملکرد علمی و تربیتی دانش‌آموزان شد، گفت: مشارکت والدین در فعالیت‌های مدرسه نه تنها به تقویت پیوند بین خانه و مدرسه کمک می‌کند؛ بلکه به والدین امکان می‌دهد تا درک عمیق‌تری از نیاز‌ها و چالش‌های فرزندان خود داشته باشند و به آنها در رسیدن به موفقیت‌های تحصیلی کمک کنند.

مسعودی آموزش والدین و خانواده‌ها را درباره مسائل تربیتی مهم برشمرد و بیان کرد: در سال تحصیلی جاری با همکاری دفتر توانمندسازی دانشگاه آزاد اسلامی آباده با هدف دانش آفزایی و کسب مهارت و صلاحیت‌های برخورد والدین با مسائل تربیتی و اخلاقی دانش‌آموزان در خانه، دوره‌های آموزشی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر