صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یک بانوی ایرانی برگزیده رقابت حوزه پزشکی بریکس شد

یک بانوی عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه رویان، برگزیده رقابت «شتاب‌دهنده بانوان در حوزه مراقبت سلامت و پزشکی بریکس» شد.
کد خبر : 936633

به گزارش خبرگزاری آنا، مرضیه ابراهیمی، عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه رویان و مدیر یک شرکت دانش بنیان، با ایده تأسیس بانک سلول‌های ایمنی برای درمان بیماری سرطان و بیماری‌های خودایمنی، برگزیده رقابت «شتاب‌دهنده بانوان در حوزه مراقبت سلامت و پزشکی بریکس» شد.

در مراسم پایانی رقابت «شتاب‌دهنده بانوان در حوزه مراقبت سلامت و پزشکی بریکس» که از هفده تا بیست ماه اکتبر ۲۰۲۴ میلادی در شهر مسکو برگزار می‌شود دکتر مرضیه ابراهیمی، عضو هیئت علمی و مدیر اداره راهبری پژوهش و فناوری پژوهشگاه رویان از سوی اتحادیه کسب و کار زنان بریکس، به عنوان یکی از برگزیدگان با ایده پزشکی و شرکت با فعالیت خلاق پزشکی که در مسیر توسعه پایدار گام نهاده، معرفی و تقدیر شد.

این رقابت با هدف شناسایی و ترویج کارآمدترین استارت آپ‌های بانوان با پتانسیل تجاری و نوآوری در کشورهای عضو بریکس و افزایش انگیزه ایشان با چشم‌انداز گسترش آن‌ها برای مشارکت در فعالیت‌های کارآفرینی برگزار می‌شود.

در این مراسم، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور اسلامی ایران به‌صورت مجازی سخنرانی کردند و شورای بازرگانی بریکس را به‌عنوان یکی از ابتکارهای مثبت و تأثیرگذار در روند توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری دانستند که زمینه توسعه مناسبات و همگرایی و استفاده از ظرفیت‌های متنوع در شبکه‌سازی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر