صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام خسروپناه در دیدار با خانواده شهید مجید حداد عادل؛

مسئولان فرهنگی کشور موظف به شناسایی ابعاد شخصیتی شهدا به جامعه هستند

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر لزوم شناساندن ابعاد شخصیتی شهدا به جامعه تأکید کرد و گفت: این وظیفه بر عهده همه مسئولان فرهنگی کشور قرار دارد.
کد خبر : 936430

به گزارش خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در راستای تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل شهید مجید حداد عادل با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاد خسروپناه در این دیدار ضمن عیادت از مادر شهید، تکریم خانواده‌های شهدا را از وظایف مهم خدمتگزاران نظام اسلامی دانست و تأکید کرد که امنیت و آرامش امروز کشور مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

وی همچنین افزود: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی کشور هستند و باید از ظرفیت و تجربه‌های آنها در حکمرانی و فرهنگ‌سازی استفاده شود. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اصلی‌ترین وظایف نهاد‌های فرهنگی است و نقش خانواده‌های شهدا در این مسیر بسیار کلیدی است.

استاد خسروپناه در ادامه بر لزوم شناساندن ابعاد شخصیتی شهدا به جامعه تأکید کرد و اظهار داشت که این وظیفه بر عهده همه مسئولان فرهنگی کشور قرار دارد.

در این دیدار، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تقدیم یک جلد قرآن کریم و هدیه‌ای از آثار صنایع دستی ایران، به‌عنوان نشانی از فرهنگ غنی کشور، از مادر شهید تجلیل کرد.

گفتنی است که شهید مجید حداد عادل در سال ۱۳۳۰ در خانواده‌ای مذهبی متولد شد و در هفتم مهر۱۳۶۰، در جبهه دارخوین و بر اثر اصابت ترکش کاتیوشای دشمن بعثی به ناحیه سر، به فیض شهادت نائل آمد.

در پایان این دیدار که با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به پایان رسید، دکتر غلامعلی حداد عادل، به نمایندگی از خانواده شهید، از رویکرد فرهنگی استاد خسروپناه و اهتمام وی به دیدار و تکریم ایثارگران، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر