صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

افزایش درآمد‌های تحقیقات و فعالیت‌های کاربردی و فناوری در دانشگاه آزاد گیلان

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بر ضرورت افزایش درآمد‌های تحقیقات و فعالیت‌های کاربردی و فناوری در این دانشگاه تأکید کرد.
کد خبر : 936051

به گزارش خبرنگار آنا، آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه با حضور معاون هماهنگی، مدیرکل حراست، رئیس اداره بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و سایر مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه در این واحد دانشگاهی برگزار و سینا گوهری‌راد به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه معرفی و از تلاش‌های خسرو عیسی‌زاده تجلیل شد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان پس از گذراندن ۲۰ سال از خدمت در آموزش عالی کشور با سه واحد دانشگاهی تلاش کرد با اهداف زیادی به گسترش واحد‌ها و مراکز دانشگاهی خود در سطح استان گیلان بپردازد.

محمدنقی صفرزاده ویشکایی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان گیلان درراستای پاسخگویی به نیاز مشتاقان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی و آموزش عالی و با توجه به نیاز و ارزیابی منطقه‌ای به‌عنوان دومین هدف توسعه پیدا کرد.

وی متذکر شد: افرادی که مسئولیت گرفتند مانند مسابقات دوی امدادی به هم کمک کردند تا بتوانند این چوب امداد را به سر منزل مقصود برسانند و کسی که این مسئولیت را در دانشگاه قبول می‌کند در تلاش خواهد بود تا واحد دانشگاهی خود را به پیش ببرد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان متذکر شد: بعد از دوران کرونا با تغییر وضعیت آموزش عالی در کشور، سیاست‌های آموزشی کشور دچار تغییرات زیادی شد و تمامی رؤسای واحد‌های دانشگاهی در تلاشند به اهداف از پیش تعیین شده دست یابند و در مرحله دوم با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه در دانشگاه درآمد‌های غیرشهریه‌ای دانشگاه را افزایش دهند.

صفرزاده ویشکایی افزود: سند تحول و تعالی دانشگاه پس از گذشت ۴۰ سال از فعالیت این دانشگاه طراحی شد و براساس یک بخش از این سند مسئولان دانشگاه باید فعالیت خود را مبتنی بر سند تحول طراحی کنند و در بخش دیگر درآمد‌های غیرشهریه‌ای به‌خصوص درآمد‌های مربوط به تحقیقات و فعالیت‌های کاربردی و فناوری خود را که کمک به افزایش درآمد واحد‌ها می‌کنند، افزایش دهد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان هم حرکت در مسیر سند تحول و تعالی دانشگاه را مهم دانست و تأکید کرد: رؤسای واحد‌های دانشگاهی باید براساس سند تحول و تعالی دانشگاه که طبق پنج مؤلفه طراحی شده، حرکت کنند و به نخستین مؤلفه آن که دانشگاه آزاد اسلامی است برسانند.

مجتبی مسعودی افزود: همچنین باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی به دومین مؤلفه این سند برسند.

به گزارش آنا، گوهری‌راد از اعضای هیئت علمی گروه مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و دارای مرتبه استادیاری بوده و ریاست اداره ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر شورای پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی گیلان را در کارنامه کاری خود دارد و ثبت اختراع و چندین طرح برون‌دانشگاهی از سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر