صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پوستر فیلم کوتاه «جنگل» رونمایی شد

فیلم کوتاه «جنگل» که برگرفته از کتاب «شکار شبانه» به نوشته صمد طاهری است، به کارگردانی محمدرضا مرادی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، در جشنواره فیلم کوتاه تهران اکران می‌شود.
کد خبر : 935970

به گزارش خبرگزاری آنا، فیلم کوتاه «جنگل» که برگرفته از کتاب «شکار شبانه» به نوشته صمد طاهری است و به بخش «کتاب و سینما» با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران راه یافته است، اکنون پوستر این فیلم به مناسبت حضور در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران به طراحی محمدرضا مرادی رونمایی می‌شود.

«جنگل» را محمدرضا مرادی کارگردانی کرده است و محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی آن را برعهده گرفته و مجری طرح این فیلم کوتاه موسسه فرهنگی هنری صاد و محصول انجمن سینمای جوانان ایران است.

در خلاصه جنگل آمده است:رضا استکستانی به همراه برادر زاده اش برای شکار شهباز راهی جنگل می‌شوند. کودک نمی‌داند این شکار قرار است زندگی او را برای همیشه تغییر دهد.

بازیگران جنگل عبارتند از: لطف اله سیفی/آرسام اجاقلو /وهاب اسدی

عوامل این فیلم کوتاه: نویسندگان: محمدرضا مرادی_گلسا غفاری/ مدیرفیلمبردار: مجید یزدانی/ مدیر صدابردار: علی عدالت دوست / طراح صحنه و لباس: محمدرضا مرادی/ مدیر تولید: عطیه کاظمی/ صداگذار: امین شریفی/ تدوین: خشایار موحدیان/ جلوه‌های بصری: فائزه نظیری/ آهنگساز: مسعود سخاوت دوست/ عکاس: پویا صنوبری/ مدیر روابط عمومی: سروناز مظاهری.

انتهای پیام/

ارسال نظر