صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۰ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

پردیس‌های دانشگاهی گامی مثبت در راستای عدالت آموزشی

فرماندار شهرستان نیمروز، ایجاد پردیس‌های دانشگاهی در مناطق محروم توسط دانشگاه آزاد اسلامی را گامی مثبت در راستای عدالت آموزشی دانست.
کد خبر : 935912

به گزارش خبرنگار آنا، غلامحسین امینی‌راد فرماندار شهرستان نیمروز، ایجاد پردیس‌های دانشگاهی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان توسط دانشگاه آزاد اسلامی را گامی مثبت و در راستای عدالت آموزشی دانست و اظهار کرد: امروزه در این مناطق کسانی مشغول درس خواندن هستند که در گذشته هیچ امیدی برای ادامه تحصیل نداشتند.

{$sepehr_key_2629}

وی با اشاره به لزوم آمایش سرزمین در ایجاد رشته‌های تحصیلی در مراکز دانشگاهی، اضافه کرد: رشته‌هایی با بازار کار مناسب، کارآفرین و مهارت محور در این پردیس‌ها باید ایجاد شود.

فرماندار شهرستان نیمروز بیان کرد: نگاه مجموعه فرمانداری و شورای اداری شهرستان نیمروز به پردیس دانشگاهی این شهرستان همواره نگاهی خدمت بی‌منت به جامعه دانشگاه و دانشجویی نیمروز است.

اعتماد مردم به دانشگاه آزاد موجب تحول عظیم آموزشی می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل نیز به اعتماد مردم به دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: نتیجه این اعتماد، تحول عظیم آموزشی و فرهنگی در منطقه سیستان خواهد بود.

سعید مقدم بقا، مسائل فرهنگی و تربیتی را در کنار مسائل علمی قابل حل دانست و مطرح کرد: دانشگاه به‌عنوان مرجع فرهنگی و علمی باید جریان ساز فرهنگی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر