صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز نام‌نویسی متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

نام نویسی متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ از صبح امروز (یک‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۴۰۳) آغاز می‌شود و تا روز (شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۳) ادامه دارد.
کد خبر : 935765

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نام‌نویسی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ در تمام دانشگاه‌ها از امروز (یکشنبه، ۲۲ مهر) از طریق درگاه سازمان سنجش آغاز و در روز شنبه (۲۸، مهر) پایان می‌پذیرد.

دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور هم‌زمان با شروع فرایند نام‌نویسی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش در دسترس است.

پذیرفته شدگان دوره‌های روزانه (آموزش رایگان) آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳، چه در دانشگاه یا موسسه قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند، اجازه شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴ را ندارند. این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون ۱۴۰۵ و پس از آن، باید تا پایان زمان ثبت نام آزمون، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند. 

تمام پذیرفته شدگان دوره‌های روزانه در سال ۱۴۰۲ و قبل از آن که در حال تحصیل هستند، برای شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴، باید تا پایان زمان ثبت نام آزمون سال ۱۴۰۴، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند. این دسته از متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور پنجشنبه و جمعه دوم و سوم اسفند ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر