صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بخشنامه بیمه کودکستان‌ها ابلاغ شد

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: همزمان با هفتۀ کودک، مطابق شیوه‌نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان‌ها، مدیران (مؤسسان) کودکستان‌ها و مراکز دارای مجوز از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک باید کودکان و کارکنان را بیمه حوادث و مسئولیت مدنی کنند.
کد خبر : 935609

به گزارش خبرگزاری آنا، ‌رضوان حکیم‌زاده، سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با اعلام این خبر، گفت: همزمان با هفتۀ کودک، مطابق شیوه‌نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان‌ها، مدیران (مؤسسان) کودکستان‌ها و مراکز دارای مجوز از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک باید کودکان و کارکنان را بیمه حوادث و مسئولیت مدنی کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط متفاوت و متمایز گروه هدف و به منظور تمهید زیرساخت پوشش بیمه‌ای فراگیر پس از طی فرایند و مراحل قانونی، شرکت «بیمه معلم» به عنوان شرکت بیمه مجری در سال تحصیلی‌-تربیتی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ انتخاب شده است.

حکیم‌زاده ادامه داد: در صورت انتخاب بیمه معلم به عنوان شرکت بیمه‌گر، به منظور تسهیل فرایند اجرا و افزایش گستردگی دامنه کشوری پوشش بیمه، تمامی مراحل ثبت‌نام بیمه‌شدگان، واریز حق بیمه و همچنین اعلام و پیگیری خسارات حوادث، کاملاً غیرحضوری و آنلاین است.

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تأکید بر اینکه از سال گذشته هیچ پرونده پرداخت نشده‌ای باقی نمانده است، تصریح کرد: برای امسال ۴۵ درصد حق بیمه (حوادث و مسئولیت مدنی) کاهش پیدا کرده است که این کاهش شامل مربیان و کارکنان کودکستان هم می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر