صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۱ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

بهره‌گیری دانشگاه آزاد کاشان از هوش مصنوعی در مناسبات علمی فرهنگی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: اکنون بهره‌گیری از هوش مصنوعی در مناسبات علمی و فرهنگی حرف اول را می‌زند و بسیار خرسندیم که این واحد دانشگاهی در این زمینه گام‌های خوبی را برداشته است.
کد خبر : 935603

میثم عرب‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با بیان اینکه هیچ تردیدی نیست که این واحد دانشگاهی در توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرستان کاشان نقش ممتاز و برجسته‌ای داشته است، اظهار کرد:  واحد کاشان که با نیت و همت خیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان مرحوم آیت‌الله یثربی و خیراندیشان ایجاد شد و در عمر ۴۰ساله خود بیش از ۴۳هزار دانش‌آموخته دارد به نحوی که بیش از  ۷۰ درصد کادر اداری شهرستان از دانش‌آموختگان این واحد دانشگاهی هستند.

وی عنوان کرد: در جهان کنونی نقش علم غیرقابل انکار بوده و حتی در غلبه بر کفر باید خود را به علم روز مجهز کنیم. بهره‌گیری از هوش مصنوعی در مناسبات علمی و فرهنگی اکنون حرف اول را می‌زند و بسیار خرسندیم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این زمینه گام‌های خوبی را برداشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اشاره به  فعالیت این واحد دانشگاهی در حوزه سرای نوآوری فرش ماشینی و مرکز رشد واحد‌های فناور گفت: بیش از ۲ هزار دانش‌آموز در مجتمع مدارس سمای کاشان و حدود ۶ هزار دانشجو به‌نوعی اکثر خانواده‌ها با واحد کاشان به‌عنوان مرکز مهم علمی و فرهنگی ارتباط مطلوب دارند.

به گزارش آنا، میثم عرب‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان روز گذشته در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه کاشان نیز حضور یافت و اهداف، برنامه‌ها و دستاوردهای دانشگاه را تشریح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر