صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۰ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه آزاد گیلان:

دلیل موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط با نهاد خانواده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دانشجوی مشغول به تحصیل در دانشگاه در ابتدا از نهاد خانواده وارد نهاد آموزش‌ و پرورش و سپس وارد دانشگاه می‌شود پس امروز موفقیت دانشگاه آزاد به‌واسطه ارتباط با نهاد خانواده است.
کد خبر : 935296

به گزارش خبرنگار آنا، مجتبی ملکی‌چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در پنجاه و هفتمین جلسه شورای این دانشگاه که با حضور عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده برگزار شد، اظهار کرد: بابت حرمت همه خون‌های پاک که در راستای امنیت و آرامش امروز ریخته شده، به شهدا مدیون هستیم و برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با شهدای گلگون‌کفن، تجدید میثاق می‌کنیم. 

{$sepehr_key_2542}

وی به نقش دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نهاد اجتماعی و انقلابی تأکید کرد و افزود: اگر اعتقاد داریم که دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سازمان و ارگانی است که افتخار داشتن سایه ولایت روی دانشگاه دارد، منتسب به جریان انقلاب بوده و دانشجوی مشغول به تحصیل در این دانشگاه در ابتدا از نهاد خانواده وارد نهاد آموزش‌ و پرورش و سپس وارد دانشگاه می‌شود پس امروز موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی، به‌واسطه ارتباط با نهاد خانواده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بر اهمیت تعامل میان دانشجویان، استادان و کارکنان با خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خود دانشگاه اجتماعی بوده و یکی از مأموریت‌های دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم فعالیت‌های اجتماعی است. ارتباط با سه قشر دانشگاه استاد، دانشجو و کارمند و ارتباط و تعامل با ارکان خانواده در فضای دانشگاه می‌تواند استاد را باانگیزه کرده، دانشجو شاداب‌تر در فضای دانشگاه حضور یابد و کارمند با اثربخشی بیشتری در فضای دانشگاه حضور داشته باشد. این ارتباط می‌تواند به بهبود فضای دانشگاه کمک کند.

ملکی‌چوبری با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه بانوان و خانواده بیان کرد: ازجمله اقداماتی که این دانشگاه در حوزه بانوان انجام داده، راه‌اندازی ساختار امور بانوان و خانواده، ابلاغ بخشنامه‌های مرتبط با جوانی جمعیت و ارائه تخفیفات برای خانواده‌هاست. آمار بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نشان می‌دهد ۳۲ درصد از کارکنان و ۵۰ درصد از دانشجویان را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی به اقدامات حمایتی از خانواده‌ها ازجمله وام‌های ازدواج و فرزندآوری و مراکز مشاوره برای دانشجویان اشاره کرد و توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تکریم خانواده‌ها و بهبود شرایط بانوان تلاش‌های زیادی انجام داده و امیدوارم مدیران دانشگاه برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه و ارتقای وضعیت بانوان و خانواده‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر