صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۳ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

کسب رتبه برتر واحد رودهن در ارزیابی سالانه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی سالانه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از مراکز رشد واحد‌های دانشگاهی شد.
کد خبر : 935219

به گزارش خبرنگار آنا، دهمین رویداد گردهمایی فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به دلیل کسب رتبه برتر در ارزیابی سالانه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه از مراکز رشد واحد‌های دانشگاهی قدردانی شد.

فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این مراسم اظهار کرد: یکی از شاخصه‌ها و پایه‌های مهم تشکیل هر تمدنی علم و دانش و تمرکز به توسعه کارآفرینی و تربیت نیرو‌های متخصص است.

وی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، همواره تلاش شده در چارچوب مقررات و قوانین مشخص و اجرای دقیق بخشنامه‌ها از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان حمایت و شرایطی فراهم شود که افراد را در راستای تبدیل ایده به فناوری کمک تا به مرحله بازاریابی و فروش پیش روند.

احسان احسانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز گفت: توسعه فناوری در کشور قطعاً در گرو همکاری گروهی و تقویت شبکه‌های ارتباطی است. موفقیت کسب‌شده در کسب رتبه برتر مرکز رشد واحد‌های فناور این واحد دانشگاهی مرهون تلاش‌های باارزش و مجدانه رئیس واحد، هیئت رئیسه و همکاران در حوزه مرکز رشد بوده با سپاس از همراهی، امید است در راستای اعتلای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، گام مؤثری در کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای واحد برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر