صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۱ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

جذب دانشجو و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای با ظرفیت‌ اعضای هیئت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت گفت: اگر به ظرفیت‌ اعضای هیئت علمی توجه کنیم می‌توان در اخذ رشته، جذب دانشجو و درآمد‌های غیرشهریه گام‌های بلندی برداشت.
کد خبر : 935055

به گزارش خبرنگار آنا، حمیدرضا صدیق‌نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی با تأکید بر لزوم کیفیت‌بخشی به آموزش و توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی، اظهار کرد: نقش استادان و اعضای هیئت علمی در پیشبرد اهداف دانشگاه و جامعه حساس و حیاتی است اگر به ظرفیت‌ها اعضای هیئت علمی توجه کنیم می‌توان در اخذ رشته و جذب دانشجو و همچنین درآمد‌های غیرشهریه گام‌های بلندی برداشت که دانشگاه را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهد.

علی سمیع‌زاده معاون علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت نیز با تبیین سیاست‌های دانشگاه در برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اعضای هیئت علمی و استادان دانشگاه نقش بسیار مهم و کلیدی در پیشبرد اهداف این واحد آموزشی و ارتقای آن دارند.

به گزارش آنا، در ادامه هر یک از استادان به بیان نظر و دیدگاه‌های خود درباره اقدامات صورت گرفته پرداختند، انتقاد و پیشنهاد‌های خود را درباره این اقدامات بیان و راهکار‌های خود را در رابطه با برنامه‌های آینده دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر