صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پاسخ به آنا مطرح شد؛

ارتباط رویداد «هولوساید» و فضای دانشگاهی/برپایی نشست و ارائه آثار مسابقه در دانشگاه‌ها +فیلم

در حاشیه نشست خبری مسابقه بین‌المللی «هولوساید ۲۰۲۴» مطرح شد که فضای دانشگاه‌های سراسر کشور فرصت خوبی برای نمایش آثار منتخب این نمایشگاه و برپایی نشست‌های تخصصی درباره فلسطین است.
کد خبر : 935048

به گزارش خبرنگار آنا، مسعود شجاعی طباطبایی در حاشیه نشست خبری سومین مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «هولوساید ۲۰۲۴» درباره ارتباط این رویداد و فضای دانشگاهی به خبرنگار آنا گفت: ارتباط خوبی با عزیزان دانشگاهی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی داریم به طور مستمر هر ساله موضوعات مختلفی در عرصه تجسمی و در قالب‌های آزاد در فضای دانشگاهی برپا می‌شود و خوشحالم که این راه باز است.

وی در ادامه افزود: بنابراین به طور قطع ما با هنرمندانی که در طیف دانشجو هستند، مرتبط هستیم و آثار به رویداد ما هم ارسال می‌کنند.

همچنین محمدحسین نیرومند نیز دراین باره گفت: یکی از مکان‌هایی که باید آثار ما به نمایش در بیاید فضای دانشگاه‌ها است و ما این را از شما می‌خواهیم که کمک کنید دانشگاه‌های سراسر کشور در جریان قرار بگیرند، روابط عمومی‌هایشان فعال شوند و همه دنیا ماجرای فلسطین را بشنوند به ویژه در عرصه کاریکاتور که زبان بصری عالم و کاریکاتور هم هنر توده‌هاست.

مسعود نجابتی اظهار داشت: ما دو رویداد دیگر هم در فضای بین‌الملل با همت عزیزان حوزه هنری انجام دادیم که تدبیر شده آثار شاخص گزیده‌ای از آنها در دانشگاه‌های معتبر دنیا گردشی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر