صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۳ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

گسترش کلینیک های طول عمر در کشور‌های غربی

شبکه کلینیک‌های طول عمر مراکز سروتونین با امتیاز جدید در کشورهای غربی به بیش از ۱۰۰ مکان افزایش می‌یابد.
کد خبر : 934972

به گزارش آنا؛مراکز سروتونین ارائه دهنده کلینیک طول عمر، آخرین امتیاز خود را در سن دیگو، کالیفرنیا افتتاح کرده است. این شرکت که ادعا می‌کند سریع‌ترین رشد را در زمینه طول عمر در ایالات متحده دارد، طیف وسیعی از درمان‌های مبتنی بر علم را ارائه می‌کند که برای «بهینه‌سازی سلامت، طول عمر و کیفیت زندگی» طراحی شده‌اند.

گروهی از پزشکان محلی نیروهای خود را گردآوری کرده اند تا جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه سروتونین را که در منطقه Del Mar area در  سن دیگو قرار دارد، افتتاح کنند. این مرکز جدید که قرار است در اوایل سال 2025 افتتاح شود، مجموعه ای از خدمات را با هدف افزایش رفاه و افزایش طول عمر ارائه می دهد.

دکترShahid Hussain  گفت: در مجموع، ما نزدیک به یک قرن برای حمایت از رفاه مردم سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و به آنها کمک می‌کنیم تا با چالش‌های سلامتی و بیماری‌های شدید خود کنار بیایند. اما ما متوجه شدیم که می‌توان کارهای بیشتری برای تامین نیازهای بهداشتی جامعه‌مان انجام داد. ما می‌خواستیم شکاف‌هایی را پر کنیم که در آن مراقبت‌های بهداشتی سنتی اغلب کوتاهی می‌کند. مراکز سروتونین و رویکرد یک مرحله ای آن برای درمان های ضد پیری به عنوان یک راه حل بالقوه و برجسته بودند.

مراکز سروتونین با ادعای داشتن بیش از 100 امتیاز در حال حاضر یا در حال توسعه، نمونه دیگری از رشد سریع کلینیک های طول عمر در کشورهای غربی و فراتر از آن است. 

از درمان جایگزین هورمونی گرفته تا زیبایی‌شناسی پزشکی و قطره‌درمانی IV، این شرکت می‌گوید که کلینیک‌هایش رویکردی جامع به طول عمر از طریق تیم‌هایی از پزشکان و مربیان سلامت ارائه می‌کنند که برنامه‌های سلامت شخصی را برای اعضا ایجاد می‌کنند. 

این مراکز همچنین خدمات ترمیمی مانند درمان با نور قرمز و اکسیژن درمانی hyperbaric  ارائه می دهند که به ادعای سروتونین می تواند "قابلیت های دفاعی" بدن را تقویت کند.

 Eric Casaburi، مدیر عامل مراکز سروتونین گفت:  پیشرفت‌های فعلی پزشکی و سلامتی در فناوری و روش‌هابه یک امر عادی تبدیل شده است.  رویکردهای آینده نگر ما در میان درمان هایی که طول عمر کلی سلامت را هدف قرار می‌دهند، برجسته خواهد شد. 

https://longevity-technology.cdn.ampproject.org/c/s/longevity.technology/news/longevity-clinics-continue-to-proliferate-in-the-us/amp/

 

انتهای پیام/

برچسب ها: پیری طول عمر
ارسال نظر