صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک اعلام شد

اسامی نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.
کد خبر : 934942

به گزارش خبرگزاری آنا، ‌روز ۱۵ مهر ۱۴۰۳ نشست تخصصی «تحلیل وضعیت موجود و آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای» با حضور سیدمحمدعلی حمیدی‌آزاد، مصطفی کیوانیان و رضا احمدی ساعت ۱۴ تا ۱۶ از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای و اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون برگزار شد.

بر اساس این خبر، روز دوشنبه ۱۶ مهر نشست تخصصی «تغییرات اقلیمی، گرد و خاک» با حضور ساویز صحت دانشیار و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم جوی و هواشناسی به مناسبت هم‌زمانی هفته ملی کودک و هفته فضا با همکاری سازمان فضایی ایران، ساعت ۱۵ تا ۱۶ ویژه استادان، پژوهش‌گران و مربیان کانون به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نشست تخصصی «خانواده، جامعه و مسیر بالندگی روانی -اجتماعی کودک» نیز روز سه‌شنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۰ تا ۱۲ و روز چهارشنبه ۱۸ مهر ساعت ۹ تا ۱۱ نشست تخصصی «آشنایی با مفاد کنوانسیون حقوق کودک» ویژه همکاران کانون و مربیان تربیتی هر دو در سامانه‌های مجازی کانون و شاد برگزار خواهد شد. میزبان این دو نشست کانون استان مرکزی است.

این نشست‌ها که از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری در حال برگزاری است از طریق نشانی https://live.kpf.ir/ch/kargah قابل مشاهده است.

یادآوری می‌شود در نخستین روز هفته ملی کودک نیز نشست تاثیر عزت‌نفس یا فقدان آن در زندگی فردی و اجتماعی کودکان با حضور سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین‌الملل و روان‌شناس در کتابخانه مرجع کانون و «خانواده امن، کودک موفق» با حضور سلیمانی شهبازی مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ویژه همکاران کانون و سرپرستان تربیتی برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» در سراسر کشور برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر