صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سازندگان «ببعی قهرمان» و «شنگول و منگول» پاسخگوی اهالی رسانه می‌شوند

در سومین روز نمایش فیلم‌های بلند ایرانی سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، نشست پرسش و پاسخ سازندگان دو فیلم «ببعی قهرمان» و «شنگول و منگول» در سینما ساحل اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر : 934934

به گزارش خبرگزاری آنا، نشست پرسش و پاسخ سازندگان دو فیلم «ببعی قهرمان» و «شنگول و منگول» (گولز) با حضور اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان در سومین روز نمایش فیلم‌های بلند ایرانی سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سینما ساحل برگزار می شود.

بر اساس جدول اعلام شده، در روز دوشنبه ۱۶ مهرماه نشست فیلم‌های «ببعی قهرمان» به کارگردانی مشترک حسین صفارزادگان و میثم حسینی در ساعت ۱۷ و «شنگول و منگول» (گولز) به کارگردانی مشترک کیانوش دالوند و فرزاد دالوند و تهیه کنندگی داریوش دالوند و سارا امامی در ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی ساحل برگزار می شود. مدیریت و اجرای این نشست ها با سحر قناعتی گزارشگر نام آشنای سیما و کارشناس سینما است.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری جشنواره، به دلیل محدودیت مکان برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ، اولویت حضور در جلسات با اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان است.

سی وششمین جشنواره بین اللملی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر