صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۴ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

نگاه موشکافانه به مشکلات در شورای راهبردی دانشگاه آزاد شوشتر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان توسعه ظرفیت‌ها و امکانات ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر را از عوامل خروج از شرایط زیان‌دهی فعلی عنوان کرد.
کد خبر : 934810

به گزارش خبرنگار آنا، شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در جلسه شورای راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر که به‌منظور شناسایی نقاط قوت، بررسی مشکلات و ظرفیت‌های ویژهٔ این واحد دانشگاهی با هدف برون‌رفت از شرایط موجود برگزار شد با اشاره به جایگاه و تأثیرگذاری واحد شوشتر در سال‌های گذشته، توسعه ظرفیت‌ها و امکانات ویژه این واحد دانشگاهی را از عوامل خروج آن از شرایط زیان‌دهی فعلی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: در شرایط فعلی باید تشکیل کمیته املاک و درآمدزایی و برگزاری جلسات آنها به‌صورت هفتگی و مستمر با جدیت پیگیری شود.

به گزارش آنا، در ادامه این جلسه عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در حوزه‌های مختلف و موضوعاتی مانند تبدیل به احسن، اجاره و فروش املاک و مستغلات، پیگیری راه‌اندازی سرای کشاورزی، پرداخت مطالبات بازنشستگان و استادان حق‌التدریس، توسعه مدارس، تجمیع اماکن واحد، ساماندهی مرکز دانشگاهی شهرستان گتوند به‌عنوان برنامه‌های راهبردی و اجرایی آتی این واحد دانشگاهی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر