صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۵۹ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳

گاریدو: چادرملو پیچیده بود/ امروز با صبر بردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:چادرملو خیلی پیچیده بود اما امروز با صبر بردیم.
کد خبر : 934704

به گزارش خبرگزاری آنا، خوان کارلوس گاردیو در نشست خبری بعد از مصاف پرسپولیس و چادرملو اظهار کرد: مثل همیشه در نشست خبری می گویم که نتایج تحلیل می شوند.وقتی نتیجه خوب نگیریم می پذیریم و متوجه هستیم چون در فوتبال حرفه ای بردن ارزش دارد.بازی کوچکی و ساده ای نبود.فکر می کنم مثل امروز باید صددرصد توان را بگذاریم چون قطعا مشکلاتی داخل زمین پیش می آید چون همه حریفان بهترین خود را نشان می دهند.بازیکنان می دانند پیراهن پرسپولیس را به تن می کنند و باید بیشتر از حریف بدوند و بیشتر انگیزه داشته باشند.چادرملو تیم سخت و پیچیده ای است و خیلی خوب کار می کند و خوب پرس کرد و فصل را خوب شروع کرده است.

وی افزد: قبل از بازی می دانستیم بازی سختی پیش رو داریم.می دانستیم بازی راحتی نیست و فکر می کنم تیم خوب کار کرد و کم کم توانستیم کنترل بازی را بدست گیریم.نیمه اول سه صحنه گل داشتیم.نیمه اول می دانستیم راهمان چیست.نیمه دوم کنعانی به مشکل خورد.لوکاس و علیپور را مهاجم گذاشتیم و می دانستیم توپ بیشتری را روی محوطه جریمه حریف بریزیم.سانتر کردن به محوطه جریمه حریف برنامه ما بود. نیاز داشتیم بازیکنان بیشتر در محوطه جریمه باشند.همین اتفاق در آسیا اتفاق افتاد.امروز با صبر و شور و علاقه کار انجام دادیم و در دقایق آخر بیشتر شد و مستحق این برد بودیم.بازی کوچک برای من وجود ندارد و باید پیروزی امروز را جشن بگیریم و همه از نتیجه خوشحالیم و نسبت به رفتار و عملکرد تیم راضی هستیم.

وی افزود: موضوع پافشاری کردن برای رسیدن به گل مهم است و مطمئنا باید دنبال گل زدن باشیم.آخرین حرکت می تواند تبدیل به گل شود.مهم این است تیم تا آخرین لحظه با آرامش ادامه داد کاری که در آسیا انجام ندادیم و نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی پرسپولیس در‌ مورد نبود VAR و بازی در ورزشگاه تختی و تفاوت با ورزشگاه شهر قدس گفت: VAR کار نکرد؟ نمی توانم نظری بدهم.من هم دوست دارم در بهترین استادیوم ها بازی کنیم هم از نظر کیفیت هم حضور تماشاگر.از استادیوم هایی که ما را پذیرا هستند تشکر می کنیم و از همه کسانی که به ورزشگاه می آیند.امروز هواداران کمک کردند تا ببریم.جو امروز خیلی خوب بود.زمین می تواند بهتر باشد.اولین روز که به اینجا آمدم به عنوان سرمربی می دانم جو چطور است.۸۰ هزار هوادار یک جو مثبت است اما من الان این پوئن مثبت را ندارم ولی می خواهم آن را داشته باشم نمی دانم چه کسانی مسئول هستند.

وی در خصوص شرایط اورونوف و کنعانی زادگان گفت: اورونوف در گرم کردن گفت شرایط بازی ندارد و متاسفانه یک اتفاقی افتاد و باید راه حل نهایی برای او پیدا کنیم. نیمه اول کنعانی با درد بازی کرد اما نیمه دوم نتوانست ادامه دهد. ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند جایگزین این نفرات شوند.اورونوف نبود اما فرشاد فرجی بود.کنعانی هم نباشد بقیه هستند.در این زمان است که وقتی کسی مصدوم می شود بقیه بازی کنند مثل پورعلی گنجی و سرلک که استحقاق بازی را دارند که بازی کنند.مطمئنا مصدومیت ها برای ما بد است و از آن طرف به بازیکنان تعویضی اعتماد داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر