صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی کارکرد‌های هوش مصنوعی در عمق بخشی به ارتباطات عمومی

نشست اندیشه ورزی با موضوع کارکرد‌های هوش مصنوعی در عمق بخشی به ارتباطات عمومی با حضور «سعیدرضا عاملی» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.
کد خبر : 934649

به گزارش خبرگزاری آنا، در این نشست «سعیدرضا عاملی» عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی، روابط عمومی را دانش و مهارت ارتباط فرد با جامعه دانست و اینکه هوش مصنوعی یک پدیده اجتماعی و محصول مهندسی اجتماعی است. سپس وی به تاریخچه استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی‌ها پرداخت.
عاملی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی روابط عمومی نسل پنجم هوش مصنوعی را سازگار با شرایط باقدرت ریز پردازشی با قابلیت فازی و کوانتومی برشمرد.
استاد تمام دانشگاه تهران، روابط عمومی کوانتومی را دارای دوقابلیت سرعت و دقت بالای پردازش‌گری و توانایی محاسباتی شامل همه خدمات، کنش‌ها و واکنش‌های بین فردی و اجتماعی ذکر کرد.
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در ادامه ظهور روابط عمومی پارامتریک را تشریح کرد و به تبیین چگونگی روابط عمومی پیش‌بینی‌کننده آینده‌نگر هوشمند پرداخت.
در پایان این استاد علوم ارتباطات دانشگاه تهران به سئوالات حاضرین پاسخ گفت. لازم به ذکر است در این نشست معاونین، مدیران کل و برخی از روسای ادارات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر