صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۶ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳

رژیم صهیونیستی با جنایات اخیر، خود را به فروپاشی و سقوط نزدیک کرد

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر با تأکید بر اینکه مردم آزادیخواه جهان هرگز جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را فراموش نخواهند کرد، تأکید کرد: این رژیم جعلی با جنایات اخیر و گسترش جنگ فقط خود را به فروپاشی و سقوط نزدیک کرد.
کد خبر : 934504

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم روز همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و گرامیداشت شهادت سید مقاومت با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر هم ضمن محکومیت ترور شهید نصرالله و همدردی با مردم فلسطین عنوان کرد: رژیم کودک‌کُش و غاصب صهیونیستی وقتی در غزه نتوانست به اهداف خیالی خود دست یابد حال با گسترش جنگ به لبنان دنبال آن است که جامعه جهانی را با خود همسو کند.

حجت‌الاسلام محمدزهی متذکر شد: مردم آزادیخواه جهان هرگز جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را فراموش نخواهند کرد و این رژیم هم با گسترش جنگ فقط خود را به فروپاشی و سقوط نزدیک کرد.

وی بیان کرد: هدف رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی در حمله به لبنان فقط حزب‌الله نیست، بلکه اگر قدرت پیدا کند سراغ یمن، سوریه و عراق خواهد رفت و هدف استراتژیک این رژیم کودک‌کُش هم به خیال خام خودشان ایران است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر تشریح کرد: رژیم صهیونسیتی بعد از جنایت‌های خود نمی‌تواند برای نجات خود راهبرد مشخصی اتخاذ کند و حال حمله به غیرنظامیان را در پیش گرفته، درحالی که نمی‌داند شهادت در فرهنگ مقاومت، انسجام و وحدت خلق می‌کند و در پایان این مقاومت است که پیروز خواهد شد.

به گزارش آنا، از دیگر برنامه‌های این مراسم خواندن دلنوشته برای کودکان فلسطینی توسط دانش‌آموزان سما و پخش سرود «سلام فرمانده» بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر