صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۴ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳

داداش زاده: معادله فوتبال به هم می‌خورد پرسپولیس قهرمان آسیا شود/درویش بگوید در مورد باهویی چه کسی خیانت کرده است

بازیکن سابق تیم ملی گفت: معادله فوتبال به هم می‌خورد که پرسپولیس بتواند تا قهرمانی آسیا پیش برود.
کد خبر : 934460

بهزاد داداش زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل جدید پیش از دیدار با چادر ملو اردکان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در لیگ برتر مدعی اصلی قهرمانی است و این موضوع برای همه تیم‌ها جا افتاده است ولی نباید با زیرساخت‌ها، امکانات و شرایطی که داریم توقع آن را داشته باشیم تا در آسیا بتواند مدعی قهرمانی باشد، چون شرایط برابر نیست. بازی‌های خانگی پرسپولیس و استقلال در اراک و قزوین و شهر قدس برگزار شد. تهران ورزشگاه ندارد به پرطرفدارترین تیم‌های ایران بدهد، بعد توقع داشته باشیم در آسیا با تیم‌هایی که مشکل زمین تمرین، ورزشگاه و سایر امکانات را ندارند همانند مسابقات داخلی نتیجه بگیرد. این توقع زیاده خواهی است که بهترین تیم ایران در آسیا بدرخشد، چون وضعیت یکسان نیست.

توقع صدرنشینی آسیایی پرسپولیس را نداشته باشیم

وی ادامه داد: پرسپولیس بر همه تیم‌های داخلی برتری دارد، چون اصول و قواعد را به بهترین شکل رعایت کرده است و منسجم و هماهنگی پیش می‌رود. در لیگ نخبگان تیم بالانس نیست، چون رقبا بهتر هزینه کردند، نفرات بهتری جذب کردند، امکانات عالی‌تری دادند، در نتیجه موفق‌تر هم می‌شوند. معادله فوتبال به هم می‌خورد که پرسپولیس بتواند تا قهرمانی آسیا پیش برود. خیلی بالاتر از بضاعت خود ظاهر شده، کم کاری نکرده و قطعاً نمی‌شود بهتر از حریفان آسیایی بازی کند که اگر می‌شد قطعاً چنین اتفاقی می‌افتاد. توقع نداشته باشیم پرسپولیس صدرنشین جدول غرب آسیا شود، هنوز بازی‌های سخت با تیم‌های النصر و الهلال باقی مانده است. به مرور شرایط بهتر خواهد شد و تیم با جا افتادن سرمربی جدی می‌تواند نتایج قابل قبول‌تری بگیرد شاید شگفتی سازی رخ داد و شاهد نتایج درخشانی شدیم.

پرسپولیس نمی‌خواهد از کورس قهرمانی جا بماند

بازیکن سابق پرسپولیس یادآور شد: بزرگ‌ترین حسن تیم چادرملو انسجام تیمی است. شاکله این تیم حفظ شده و از لحاظ مالی هم پشتوانه خوبی دارد. وقتی سرمربی و بازیکنان خیال‌شان آسوده است که پرداخت‌های مالی آن به موقع است دیگر تمام تمرکز خود را روی بازی با حریفان می‌کنند. چادرملو برای اولین بار به لیگ برتر آمده و انگیزه زیادی دارد تا در پایان فصل رتبه خوبی کسب کند. اخباری توانست این تیم را لیگ برتری کند و حالا می‌خواهد در لیگ برتر رتبه‌ای تک رقمی داشته باشد. سرمربی چادرملو برنامه‌های زیادی دارد تا تیمش در تهران امتیاز بگیرد ولی بعید است که به هدف خود برسد. پرسپولیس نمی‌خواهد از کورس قهرمانی جا بماند؛ بنابراین در ورزشگاه تختی که زمین چمن خوبی ندارد به دنبال برتری دیگری است. افسوس که شرکت‌هایی در کشور داریم در عراق زمین چمن ورزشگاه اجرا کرده در ایران چنین کاری نکرده است. آن وقت طرف عراقی به تیم‌های ایرانی میزبانی نمی‌دهد و نمی‌دانیم این درد را به چه کسی بگوییم؟

در فوتبال ما فساد به وفور است

داداش زاده درباره جریمه یک میلیارد تومانی پرسپولیس به خاطر جعل سند پزشکی نبیل باهویی تصریح کرد: پرسپولیس همیشه سالم‌تر و با صداقت‌تر نسبت به استقلال کار کرده است. مدیرعامل باشگاه بگوید چه کسی چنین خیانتی را کرده است. مردم ما دیگر طاقت این اتفاقات را ندارند. ببینید استقلال با کوین یامگا چه کرد. در حالی که پرسپولیس همیشه حامی بازیکنانش بوده است. الان هم درویش یا سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره نحوه جذب نبیل باهویی و اینکه چه کسی تخلف کرد تا کمیته انضباطی باشگاه را جریمه کند صحبت کنند. چه کسی کم کاری و کوتاهی داشته است؟ در فوتبال ما فساد به وفور است ولی چه کسی جعل پزشکی را انجام داده است؟ دود چنین تصمیماتی در چشم تیم می‌رود. نفرین پشت سر استقلال است که نتیجه نمی‌گیرد، نگذارند تا نفرین پشت سر پرسپولیس هم بیاید.  

انتهای پیام/

ارسال نظر