صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۸ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳

عملیات وعده صادق ۲، اقتدار کشور را در جهان به نمایش گذاشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ و پاسخ موشکی اهدافی در خاک رژیم اشغالگر قدس اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان به نمایش گذاشت.
کد خبر : 934395

به گزارش خبرنگار آنا، محمدرضا ولیلو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در نشست تخصصی بررسی حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق و در امتداد آنها عملیات وعده صادق ۲ نشانگر شکل‌گیری نظم نوین جهانی بوده که رژیم غاصب صهیونیستی نیز که بنیانش بیش از گذشته سست شده، به آن پی برده است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی با یک نسل‌کشی و زیرسوال بردن همه قوانین و مقررات جهانی از جانب رژیم کودک کش اسرائیل مواجه هستیم که در آن بالای ۴۲ هزار نفر را در غزه به شهادت می‌رسانند در حالی که بیش از ۱۷ هزار نفر از این شهدا، کودکان بی‌دفاع هستند.عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ و پاسخ موشکی اهدافی در خاک رژیم اشغالگر قدس، عظمت نیرو‌های مسلح را در منطقه و عرصه بین‌المللی به تصویر کشید و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان را به نمایش گذاشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه جنایات رژیم صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای را آزرده‌خاطر می‌کند، عنوان کرد: اسرائیل که در مقابل اقتدار و قدرت حزب‌الله، آسیب‌های جدی و غیرقابل جبرانی دیده به بمباران مناطق غیرنظامی روی آورده و بر جنایات خود افزود و این در حالی است که برخی کشور‌ها یا از روی احتیاط سکوت می‌کنند و یا به جای دفاع از مظلوم از ظالمان و تروریست‌های صهیونیست حمایت می‌کنند.

ولیلو با بیان اینکه امروز با وجود جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، هیچ حرکت و واکنشی توسط سازمان‌های حقوق بشر صورت نمی‌گیرد که جای تأسف است، افزود: امیدواریم که مجامع بین‌المللی ازجمله سازمان ملل و شورای امنیت که تاکنون در مقابل این جنایت‌ها، کار بازدارنده انجام نداده‌اند، نقش خود و مسئولیتی که به عهده آنها است را به‌درستی ایفا کنند و اساس این سازمان‌ها را با پیگیری حقوق ظالم به جای مظلوم، زیرسوال نبرند.

وی بیان کرد: اخیراً جنایات رژیم صهیونیستی به حدی بوده که حتی در دانشگاه‌های آمریکا و غرب نیز شاهد راهپیمایی‌ها و تحصن‌های بسیاری بوده‌ایم؛ اما همین ایستادگی‌ها در مقابل رژیم جنایتکار اسرائیل نیز موجب آزار و اذیت مردم و دانشگاهیان غربی از جانب دولت‌هایشان می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی عملیات وعده صادق را محصول تدبیر، هوشمندی و شجاعت رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: خون شهید سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار نیلفروشان موجب پیروزی حزب‌الله خواهد شد؛ زیرا راه مقاومت، راه حق علیه باطل است. صهیونیست‌ها تصور کردند اگر مجاهدانی را که در راه خدا جهاد می‌کنند به شهادت برسانند آنها را حذف و نقش آنها تمام می‌شود، اما نمی‌دانند که خون این شهدا حیاتی دوباره به مقاومت می‌بخشد و مسیر را بیش‌ازپیش برای آنان ترسیم می‌کند.

ولیلو بمباران مناطق مسکونی در لبنان توسط رژیم صهیونیستی و استفاده از بمب‌های سنگرشکن توسط این رژیم و افتخار برای به شهادت رساندن هزاران مردم بی‌دفاع در لبنان و فلسطین را مصداق تعدی اسرائیل از قوانین بین‌المللی دانست و خواستار بررسیِ حقوقی جنایات رژیم غاصب توسط جهان و اثرگذاری اساتید، صاحب‌نظران و دانشجویان حقوق در این زمینه شد.

به گزارش آنا، این نشست به همت کانون سفیران عدالت با همکاری بسیج حقوق‌دانان ارومیه و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه دراین واحد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر