صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۳ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

«عملیات وعده صادق ۲» محور اصلی نشست «نتانیاهو» با تیم امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز با مقامات امنیتی این رژیم در تل آویو نشستی را با محوریت حمله تلافی‌جویانه ایران به اراضی اشغالی برگزار کرد.
کد خبر : 934364

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری ریانوستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه با مقامات امنیتی این رژیم در تل‌آویو نشستی را برگزار کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، رونن بار رئیس شین‌بت، دیوید بارنیه مدیر موساد، هرزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت وزیر جنگ در نشست مذکور حضور دارند.

گفته‌ می‌شود محور این نشست امنیتی، موضوع حمله دیشب ایران بوده است.

این در حالیست که به دنبال حمله غافلگیرانه شب گذشته ایران به اراضی اشغالی فلسطین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر در اظهاراتی کودکانه تهدید کرده بود که «تهران اشتباه بزرگی مرتکب شد و بهای آن را خواهد پرداخت»!

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان، قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم. چنانچه رژیم صهیونیستی به عملیات ایران واکنش نشان دهد با حملات کوبنده مواجه خواهد شد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از حمله تلافی‌جویانه ایران به اراضی اشغالی فلسطین از تماس با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل خبر داد و با ادعای «مؤثر نبودن» حمله موشکی گسترده ایران، گفت که واشنگتن همچنان از تل‌آویو حمایت خواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین اطلاعیه پس از حمله موشکی گسترده ایران به اراضی اشغالی، نام این عملیات را «وعده صادق ۲» اعلام و تاکید کرد «باوجود اینکه این منطقه با پیشرفته‌ترین و پرحجم‌ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می‌شد، ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.»

انتهای پیام/

ارسال نظر