صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون آموزش ابتدایی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا:

روش تدریس معلمان ابتدایی باید بر پایه بازی باشد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: روش تدریس معلمان ابتدایی بر پایه بازی از نظر روانشناسی اهمیت بالایی دارد، چرا که آموزش دانش‌آموزان ابتدایی نباید خشک و رسمی باشد.
کد خبر : 934358

معصومه معصومیان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان این که برای یادگیری دانش‌آموزان پیش دبستانی و ابتدایی برنامه بازی یادگیری را داشتیم، در گفتگو با خبرگزاری آنا اظهار کرد: تدریس معلمان ابتدایی بر پایه بازی است چرا که بر اساس روانشناسی کودک آموزش دانش‌آموزان ابتدایی نباید خیلی خشک و رسمی بوده و باید آموزش در قالب بازی باشد.

معصومیان با بیان اینکه جشنواره بازی یادگیری را برای افزایش مهارت معلمان برگزار کردیم، تصریح کرد: برگزاری این جشنواره برای آموزش و بازی انجام شد که اکثر همکاران در آن شرکت می‌کردند.

وی با بیان این که در تمام مناطق آموزش راهنمای بازی یادگیری برای معلمان داشتیم، ادامه داد: راهنما‌ها معلمان را به سمت بازی یادگیری دانش آموزان هدایت کرده و به آنها آموزش می‌دادند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان این که در پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از بازی‌های ارسال شده به دبیرخانه حدود ۵۰۰ بازی آموزشی را انتخاب کردیم؛ ابراز کرد: در همین خصوص نمایشگاهی را برگزار کرده تا معلمان به خصوص معلمان جدیدالورود از بازی‌ها دیدن کرده و از آنها استفاده کنند. همچنین از آثار معلمان به نام خودشان کتاب را طراحی کرده تا همه از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر