صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در لندن؛

تیم دانش آموزان مخترع ایران در انگلستان افتخار آفرید

اعضای تیم دانش آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان افتخار آفرینی کردند.
کد خبر : 934330

به گزارش خبرگزاری آنا، تیم مخترع دانش آموزان ایران با دو طرح عینک هوشمند برای نابینایان و سیستم هوشمند شناسایی احساسات صورت انسان برای کاربرد‌های مختلف صاحب ۲ مدال نقره مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان - لندن ۲۰۲۴ شد.

مهدی رشیدی جهان، سرپرست تیم‌های علمی دانش آموزان ایرانی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان - لندن ۲۰۲۴ که در روز‌های (۲۵ تا ۲۷ سپتامبر) ۴ تا ۶ مهرماه، اظهار داشت: این دوره از مسابقات به صورت حضوری و غیر حضوری و به میزبانی دانشگاه کینگستون لندن و با حضور ۳۲ کشور و ارائه ۲۸۵ پژوهش و اختراع دانش آموزی برگزار شد.

وی با اشاره به دریافت ۲ مدال نقره این مسابقات توسط دانش آموزان ایرانی، افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های از کشور‌های انگلستان، عربستان سعودی، ژاپن، فرانسه، رومانی، تایوان، آلمان، امارات متحده عربی، کرواسی، کانادا و دیگر کشور به رقابت پرداختند که از کشورمان نیز  ۲ تیم حضور داشتند.

رشیدی جهان اعلام کرد: تیم متشکل از امیرعباس کاووسی امین و آرتین سالاری با طرح عینک هوشمند برای نابینایان صاحب مدال نقره و تیم متشکل از ایلیا رضازاده و پادرا قزوینیان با طرح سیستم هوشمند شناسایی احساسات صورت انسان برای کاربرد‌های مختلف دیگر مدال نقره این مسابقات را برای ایران به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر