صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دانشگاه تهران؛

«همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه» برگزار می‌شود

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، اختتامیه اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه» پانزدهم مهرماه را برگزار می‌کنند.
کد خبر : 934279

به گزارش خبرگزاری آنا، اختتامیه این همایش با حضور برگزیدگان و جمعی از اصحاب پژوهش، فرهنگ، هنر و رسانه کشور برگزار می‌شود. پرفسور آرتور آسابرگر، سید سعیدرضا عاملی رنانی و ابراهیم فیاض از سخنرانان این مراسم هستند.

در این مراسم برترین‌های پژوهش در حوزۀ «فرهنگ شهرت» در ده محور «رسانه‌های جمعی و فرهنگ شهرت»، «رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و فرهنگ شهرت»، «فرهنگ و شهرت»، «هنر و فرهنگ شهرت»، «سیاستگذاری سلبریتی‌ها و فرهنگ شهرت»، «سواد رسانه‌ای و فرهنگ شهرت»، «گروه‌های جنسیتی و نسلی و شهرت»، «مرجعیت فکری و رفتاری سلبریتی»، «فرهنگ هواداری» و «دین و شهرت» معرفی می‌شوند. همچنین کتاب مجموعه چکیده‌مقالات همایش در این مراسم رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است در ادامۀ همایش چهار پنل تخصصی با موضوع «رسانه و فرهنگ شهرت»، «فرهنگ هواداری» و «در سایه‌سار شهرت» از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»، پانزدهم مهرماه از ساعت ۹ صبح در تالار ابن‌خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه جلال آل احمد، جنب بیمارستان دکتر شریعتی برگزار می‌شود. این مراسم به صورت زنده از شبکه چهار سیما و شبکۀ دانشگاه تهران پوشش داده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر