صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۷ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

انتصاب مسئول کمیته دانشگاهیان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) بوشهر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با صدور حکمی به سمت «مشاور و مسئول کمیته دانشگاهیان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان بوشهر» منصوب شد.
کد خبر : 934241

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام یوسف جمالی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان بوشهر در مراسمی با حضور مسئولان و مدیران اجرایی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حکمی حجت الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر را به سمت «مشاور و مسئول کمیته دانشگاهیان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان بوشهر» منصوب کرد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی در این مراسم با بیان اینکه کمک به شکل‌گیری فضای مهدوی در جامعه وظیفه دینی همگانی است، اظهار کرد: امام محمدصادق (علیه‌السلام) می‌فرماید: مطمئناً بدان! اگر من آن روزگاران (عصر ظهور) را درک کنم، جانم را برای فداکاری در رکاب حضرت صاحب‌الامر علیه‌السلام تقدیم می‌دارم.

وی با بیان اینکه جهان در دوران غیبت امام عصر به سر می‌برد و زمینه‌سازی ظهور، بر همگان واجب است، عنوان کرد: دانشگاه‌ها، مجموعه پیشران و نیروی محرک جامعه هستند. پیشاپیش و پیش‌قراول هر مسئله علمی، فرهنگی، پژوهشی، انقلابی، قشر فرهیخته دانشگاهی باید قرار داشته باشند از این‌رو است که برای بررسی میزان پیشرفت، دین‌داری، نگاه معرفتی و ... هر جامعه، باید به قشر دانشگاهی رجوع کرد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان بوشهر با تأکید بر اینکه موضوع مهدویت از موضوعات مورد علاقه و احترام آحاد جامعه ایرانی است، توضیح داد: مردم مسلمان و معتقد ایران اسلامی، نسبت به مسئله مهدویت دغدغه‌مند هستند؛ اما باید تلاش کرد تا این مقوله دشوار و زمان‌بر، دچار انحراف نشود.

جمالی با اشاره به فعالیت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود در سه بخش فرهنگی، پژوهشی و آموزشی، بیان کرد: در نظر است با ارائه الگو‌های کاربردی و نوین، استان بوشهر، استان پیش رو در زمینه برنامه‌های کشوری این بنیاد باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر