صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

دانشگاهیان برای تحقق اهداف شهدا گام‌های علمی مؤثر بردارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس گفت: به فرموده رهبر انقلاب زنده نگه داشت یاد شهدا و گام برداشتن در مسیر رسالت شهدای انقلاب کمتر از شهادت نیست و دانشگاهیان برای تحقق اهداف شهدا باید گام‌های علمی مؤثری بردارند.
کد خبر : 934135

به گزارش خبرنگار آنا، تجمع اعتراضی دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و ترور سید مقاومت سید حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان با حضور حامد افشاری رئیس ، حجت‌الاسلام علی‌اصغر منصوری رئیس دفتر نهاد رهبری، فرماندهان بسیج اساتید، کارکنان و بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی به همراه جمعی از معاونان، استادان اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان در محل کنار مزار شهدای گمنام  واحد شهر قدس برگزار شد.

حامد افشاری در این تجمع اظهار کرد: امیدوارم همه در کنار امامان معصوم و ولایت حضرت ولی‌عصر (عج) رهروان خوبی برای اوصیا و اولیای الهی باشیم.

وی افزود: در دانشگاه باید در حین انجام مأموریت و تصمیم‌گیری‌های مهم از یاد شهدا(عج) غافل نشویم و همواره در مسیر حق و عدالت حرکت کنیم. رعایت تقوا و تزکیه نفس باید سرلوحه کار همه در زندگی روزمره باشد و باید همه رفتار و اعمال خود را با مسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام و شهدای تطبیق دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس بیان کرد: زمانی که درباره شهدای اسلام صحبت می‌شود بیانگر این است که شهدا راه درست و قرب الهی را شناختند و در آن مسیر حرکت کردند تا به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

افشاری عنوان کرد: خدمت در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به رزمندگان باصداقت، درستکار، متعهد و شایسته که در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی گام برمی‌دارند تا به موفقیت کشور‌های اسلامی و احیا دین اسلام کمک کنند نمونه برجسته ایثار و روشنگری و بصیرت افزایی است و به فرموده رهبر انقلاب زنده نگه داشت یاد شهدا و گام برداشتن در مسیر رسالت شهدای انقلاب کمتر از شهادت نیست و دانشگاهیان برای تحقق اهداف شهدا باید گام‌های علمی مؤثری بردارند.

حجت‌الاسلام‌ علی‌اصغر منصوری رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس نیز درباره شهدای نظام و انقلاب اسلامی و کمک به جبهه مقاومت با معیار‌های دفاع و پایداری برای نیل به سعادت و رستگاری جامعه مطالبی را بیان کرد.

به گزارش آنا، در پایان این تجمع اعتراضی بیانیه توسط مسئول تشکل‌های دانشجویی قرائت شد؛ و حاضران با صلوات و قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در نماز جماعت شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر