صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه مطرح کرد؛ 

ضرورت تدوین الگوی حکمرانی شهید نصرالله از سوی مراکز پژوهشی کشورهای جریان مقاومت

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: مراکز پژوهشی ایران و کشورهای جریان مقاومت می‌توانند اصول و مبانی و راهکارها مکتب و الگوی حکمرانی علامه نصرالله را تدوین کنند.
کد خبر : 934022

به گزارش خبرگزاری آنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد:‌شهادت علامه سید حسن نصرالله را باید آغازی برای بالندگی و جهانی‌سازی حزب الله در نهضت‌های انسانی و آزادی‌بخش ملل مختلف بشری دانست. 

 

وی ادامه داد: شهید سید حسن علاوه بر فضل علمی و فقهی که داشت و سال‌ها در حوزه‌های مختلف تدریس می‌کردند، یک عالم اهل فقاهت و حکمت بود که جریان و جنبش حزب‌الله را گفتمان‌سازی کرد و جز موسسین جریان مقاومت اسلامی به شمار می‌رفت. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: این شخصیت در جریان‌سازی مقاومت آنقدر موثر بوده است، الگوی حکمرانی علامه نصرالله و مکتب مقاومتی که ایشان به کمک شخصیت‌هایی چون حاج قاسم تحقق بخشیدند، باید تدوین شود. 

استاد خسروپناه گفت: مراکز پژوهشی ایران و کشورهای جریان مقاومت می‌توانند اصول و مبانی و راهکارها مکتب و الگوی حکمرانی علامه نصرالله را تدوین کنند که بعد به صورت نظریه در کتب درسی قرار بگیرد تا شخصیت‌هایی چون سید حسن در کشورهای اسلامی رشد پیدا کند و تربیت شوند.

وی ادامه داد: حزب الله با شهادت آیت الله نصرالله زنده تر خواهد شد و خونش درخت مقاومت را آبیاری می‌کند و شخصیت های جدیدی در مقاومت متولد خواهد شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر