صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر طهرانچی در یک برنامه رادیویی مطرح کرد؛

نقش نهادهای علم و فناوری در تقویت جبهه مقاومت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاهیان نیز نمی توانند بی توجه باشند و همه ما باید هر آنچه درتوان داریم برای تقویت جبهه مقاومت به کار بگیریم.
کد خبر : 933970

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه تلفنی با برنامه روزنه رادیو گفت و گو گفت: شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را به تمام مردم آزاده دنیا تسلیت عرض می نماییم.

وی با بیان اینکه مکتب مقاومت به برکت انقلاب اسلامی در منطقه شکل گرفته و به مبارزه با نظام سلطه و غده سرطانی پرداخته است افزود: امروز ما با طیف نظام سلطه مواجه هستیم که تمام توان نظامی ،علمی و فناوری دنیا را در اختیارش گذاشته اند. جنگ در حال حاضر پیچیده است و به تبع آن مقاومت نیز پیچیده است. به هر حال ما باید در مقابله با جریان سلطه تلاش کنیم.

طهرانچی تصریح کرد: نهاد های علم و فناوری باید با تلاش وافر بتوانند برای مقابله با جریان سلطه پشتیبانی سازی کنند. دنیا دنیای پیچیده ای است و نظام سلطه هم از همه ابزار خود استفاده می کند. نظام سلطه در انفجار پیجر ها تروریسم کور را با استفاده از ابزار های ارتباطی انجام دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: جامعه علمی و فناوری باید این پیچیدگی ها را ببینند و هدف خود را حمایت از جریان مقاومت قرار دهند. طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئله امروز ما باید مقاومت باشد و هر گونه می توانیم ادای دین کنیم. در طول تاریخ انسان ها اثر گذار هستند اما کسانی هستند که یک جریان را نهادینه می کنند و مقام معظم رهبری تعبیر مکتب را برای آنها به کار می برد.

طهرانچی در ادامه و در مصاحبه با رادیو گفت و گو مطرح کرد: مکتب سردار شهید سلیمانی و مکتب سید حسن نصرالله ادامه دارد. این جریان نهادینه سازی شده است. نسل کشی در غزه ادامه دارد و دشمن نیز می داند که با یک مکتب مواجه است. جریان اصیل حق طلب همواره در طول تاریخ بوده است.

وی افزود: دشمن چهل هزار غیرنظامی را به شهادت می رساند و اعلام می کند که چهل هزار تروریست را هدف گرفته و این یعنی می داند که جریان حق نهادینه شده و شیعه و سنی و مسلمان و غیر مسلمان ندارد. پرچم مقاومت به فرموده شهید مقاومت سید حسن نصرالله به همت معتقدین به اسلام ناب برافراشته شده و شعله مقاومت خاموش شدنی نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سید حسن نصرالله در طول سی سال به گونه ای مدیریت و رهبری کرد که همه عاشقانه مقاومت می کنند و فقدان سید مقاومت خسران بزرگی است اما خداوند وعده داده که جریان حق را حمایت می کند. جریان مقاومت باغ پر ثمری است که نتیجه می دهد.

طهرانچی تصریح کرد: جبهه دشمن هشتاد و پنج تن ماده منفجره بر سر سید مقاومت نشانه گرفته اند و باورشان این است که رفتنی هستند و این بغض و عجز دشمن را نشان می دهد. کینه دشمن جدی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمین خالی از حجت نیست و رهبری مقاومت در حال حاضر با مقام معظم رهبری است همه ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم تا بتوانیم از این پیچ سخت تاریخی عبور کنیم ما نیز باید تلاش کنیم. دانشگاهیان نیز نمی توانند بی توجه باشند و همه ما باید هر آنچه درتوان داریم برای تقویت جبهه مقاومت به کار بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر