صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۵ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

مقابله‌به‌مثل نکردن دنیای اسلام در برابر جنایت اسرائیل دل آزادی‌خواهان را به درد آورد

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: اتفاقی که امروز دل همه آزادی‌خواهان را به درد آورد، اتفاقی است که دنیای اسلام نتوانسته مقابله به مثل کند و باعث شده دشمنان پرروتر شوند.
کد خبر : 933808

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در تجمع دانشجویان این دانشگاه در محکومیت حملات رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل به لبنان و غزه و شهادت مظلومانه دبیر کل حزب‌الله لبنان، سید جبهه مقاومت، سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان ارشد حزب‌الله اظهار کرد: ضایعه دردناک شهادت سیدحسن نصرالله که عمر بابرکت خود را در راه جهاد فی سبیل الله و در راه حمایت از مظلومان فلسطین و لبنان در این راه قرار داد و به شهادت رسید، محضر امام عصر و مقام عظمی ولایت تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: این اتفاق از سوی منفورترین و شقی‌ترین رژیم عالم اتفاق افتاد. رژِیم کودک کش و نسل‌کش اسرائیل با هواپیما‌های آمریکایی و بمب‌هایی که هدیه کشور آمریکا بود، سید مقاومت و یارانشان را به شهادت رساندند.

 مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به چرایی اتفاق افتادن چنین حادثه‌هایی عنوان کرد: چرا این اتفاقات می‌افتد چرا سازمان‌های بشریت و سازمان‌های ملی و بین‌المللی نسبت به قضایای که در این عالم اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت هستند. این اتفاقات در افق و ایدئولوژی شیعه جزء راهبرد‌های اصلی ماست.

شمسی اضافه کرد: قرار نیست در دنیای عالم، اعراب سازمان‌های بین‌المللی نسبت به مظلوم کشی و اتفاقات دنیا بی‌تفاوت باشند و مسئولیت خود را برای جهانیان تعبیر کنند. اتفاقی که امروز دل همه آزادی خواهان را به درد آورد، اتفاقی است که دنیای اسلام نتوانسته مقابل به مثل کند و باعث شده دشمنان پرروتر شوند.

وی به جوانان توصیه کرد: نسبت به خودمان و پیرامون اطراف خود بی‌تفاوت نباشیم. شیعه علی بن ابی‌طالب هستیم. سید حسن آغاز کار است نه پایان کار چنانچه سردار سلیمانی آغاز مقاومت بود نه پایان کار.

به گزارش آنا، در پایان تجمع بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز توسط حبیب‌الله آخوندی مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز قرائت شد و شعار‌های ضدآمریکایی و ضد اسرائیلی توسط شرکت‌کنندگان سر داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر