صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۴ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

پیوند صنعت با دانشگاه، پلی برای ورود به توسعه اشتغال پایدار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: پیوند صنعت با جامعه دانشجویی و دانشگاهی، عاملی مؤثر برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال پایدار است.
کد خبر : 933805

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در روز پایانی بیست‌ودومین دوره مسابقات ملی دانشجویی بتن که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: پیوند صنعت با جامعه دانشجویی و دانشگاهی، عاملی مؤثر برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال پایدار است. این مسابقات با هدف آشنایی با دستاورد‌های صنایع بتن و شرکت‌های تجاری و کسب اطلاعات درباره فرصت‌های شغلی برای دانشجویان برگزار شد.

{$sepehr_key_2292}

وی با تأکید بر ضرورت پیوند صنعت و دانشگاه بیان کرد: ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت باعث می‌شود که دانشجویان با مقوله بازار کار آشنایی پیدا کنند و محور طرح‌های پژوهانه دانشگاه، همسو با نیاز‌های جامعه و در جهت رفع مشکلات صنایع پیش برود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با تأکید بر اینکه تقویت رابطه اقطاب اثرگذار صنعت و دانشگاه از عوامل مهم در پیشرفت هر کشور است، عنوان کرد: ارتباط صنعت بتن با دانشگاه، همانند دیگر صنایع، باعث می‌شود که از یک‌سو دانشگاه‌ها بر پایه پژوهش‌محوری، مهارت‌های علمی و عملی را به‌درستی در اختیار دانشجویان قرار دهند و از سوی دیگر، صاحبان صنایع به‌عنوان کنشگران فعال در این حوزه با جامعه دانشگاهی در ارتباط و تعامل فزاینده باشند.

به گزارش آنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات ملی دانشجویی بتن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با حضور صاحبان صنایع بتن کشور، دانشجویان، استادان و جمعی از مسئولان شهری و نمایندگان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال پیام کتبی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر