صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۵ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

بابادی: قرار بود به تعهدات خود پایبند نباشیم باشگاهداری نمی‌کردیم/ استقلال خوزستان جزء خوش حساب‌هاست

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان جزء خوش حساب‌هاست و فصل گذشته هم پرداختی‌ها طبق قرارداد انجام شده است.
کد خبر : 933755

کیوان بابادی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه استقلال خوزستان با شکست در هفته ششم مقابل ملوان از روند کسب امتیاز در لیگ برتر خارج شد، اظهار کرد: بعد از هر بازی فارغ از هر نتیجه ای که بگیریم صحبت کردن در مورد آن بازی خیلی تأثیری ندارد مگر آنکه از اتفاقات بازی درس بگیریم. در بازی با ملوان که جو خاصی داشت و زمین بی‌کیفیت ورزشگاه انزلی، که شایسته این تیم ریشه‌دار نیست، کار برای هر تیمی سخت است. 

پنالتی صددرصد ما گرفته نشد

وی ادامه داد: تیم ما بازی خوبی انجام داد و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. ضمن اینکه منتظر نظر کارشناسان داوری می‌مانیم ولی در دیداری که داور VAR نداشت، یک پنالتی برای ملوان گرفته می‌شود و حریف آن را از دست می‌دهد، دقایقی بعد پنالتی صددرصد ما گرفته نمی‌شود در جو سنگین ورزشگاه انزلی، کار برای هر تیمی سخت می‌شود، چون از لحاظ روحی روی تیم تأثیر منفی می‌گذارد. باز هم از عملکرد تیمی خود راضی هستیم و طبق برنامه‌ای که باشگاه تدوین کرده و دو سال با میودراگ بوژوویچ هستیم و از وی حمایت خواهیم کرد پیش می‌رویم. طبق برنامه ریکاوری انجام خواهد شد و آماده بازی بعدی خود می‌شویم.

اولین باشگاه پرداخت کننده ۱۰ درصد ابتدای فصل هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره اینکه عنوان شده بازیکنان تیم به خاطر آنکه تنها چند نفر حدود ۱۰ درصد دریافتی داشتند و الباقی از ابتدای فصل پولی دریافت نکردند معترض هستند، عنوان کرد: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و جزء معدود باشگاه‌هایی هستیم که در این فصل پرداختی داشتیم. با بازیکنانی که از فصل قبل طلب داشتند تسویه کردیم و ۱۰ درصد هم به بازیکنان جدید پرداختی داشتیم. طبق جدول پرداختی و قراردادی که با بازیکنان داریم، پرداختی‌ها ادامه می‌یابد. استقلال خوزستان جزء خوش حساب‌هاست و فصل گذشته هم پرداختی‌ها طبق قرارداد انجام شده است. اگر آمار گرفته شود اولین باشگاهی هستیم که ۱۰ درصد ابتدای فصل را پرداخت کرده‌ایم. از شرکت نفت و گاز مارون هم بابت در اختیار گذاشتن زمین تمرین ثابت تشکر می‌کنیم ورزشگاه غدیر هم مهیای میزبانی از بازی‌های خانگی است. 

سال سوم قرارداد بوژژویچ به دنبال قهرمانی و سهمیه هستیم

بابادی تأکید کرد: بازیکنی که پول نگیرد حتماً مصاحبه می‌کند و شاهد هستیم که بازیکنان ما با نظم و انضباط تمرینات و بازی‌ها را دنبال می‌کنند. متأسفم برای آنهایی که بدون اطلاع یا گرفتن اخبار از افراد متفرقه، با شأن و رسالت و اصالت قلم بازی می‌کنند. لیست پرداخت ما آماده است و ما یک شرکت صنعتی هستیم که تمامی کار‌ها بر اساس اسناد پیش می‌رود. کارخانه به طور کامل باشگاه را مورد حمایت قرار می‌دهد و اگر نمی‌توانستیم به تعهدات خود پایبند باشیم هرگز سمت بازیکن و مربی خارجی و بازیکنان خوب داخلی نمی‌رفتیم و اصلاً باشگاه‌داری نمی‌کردیم. از طرفی قراردادی که با بوژوویچ به امضا رسیده به شکلی است که برای سال سوم تیم استقلال خوزستان برای قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگد. بابادی باشد یا نباشد سرمربی تیم مورد حمایت کارخانه است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر