صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر اسبق آموزش وپرورش در گفت‌وگو با آنا:

۲۴۰ مدرسه به طرح‌های آموزشی تجهیز می‌شوند

وزیر اسبق آموزش‌وپرورش با بیان این که حدود ۲۴۰ مدرسه دیگر در حین سال تحصیلی تا یکی دو ماه آینده مجهز می‌شوند؛ گفت: این مدارس مدارسی هستند که برای اجرای طرح‌های آموزشی باید مجهز شده و تجهیز آن ضروری است.
کد خبر : 933527

سید محمد بطحایی، وزیر اسبق آموزش وپرورش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری آنا اظهار کرد: اردوهای ملی در اردوگاه امام خمینی برگزار می‌شود و برگزاری این اردوها در طول سال تحصیلی برای ما امکان پذیر نیست. هر چند درصدد هستیم تا  اگر تعطیلاتی فراهم شود، منتخبین اردوهای تابستان را نیز در طول سال تحصیلی به اردو ببریم.

 وزیر اسبق آموزش وپرورش با بیان این که اردوهای استانی و منطقه‌ای همچون علمی، سبک زندگی، مدیریت خانواده وتفکر که در تابستان برگزار شد در طول سال تحصیلی در سطح استانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود؛ تصریح کرد:  بنیاد مستضعفان ۲۶ استان هدف دارد که برای همه این استان‌ها اردوهایی در طول سال برگزار می‌شود.

بطحایی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که برای حدود ۳۰ هزار دانش آموز در حین سال تحصیلی اردوهای یک روزه تا سه روزه برگزار شود.

وزیر اسبق آموزش وپرورش با بیان این که حدود ۲۴۰ مدرسه دیگر در حین سال تحصیلی تا یکی دو ماه آینده مجهز می‌شوند؛ عنوان کرد: این مدارس مدارسی هستند که برای اجرای طرح‌های آموزشی باید مجهز شده و تجهیز آن ضروری است. همچنین ۵۰۰ کلاس احتمالاً در خلال سال تحصیلی به بهره‌برداری برسد اما چون سال تحصیلی شروع شده این مدارس از سال آینده دانش آموز پذیرش حواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر