صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۵ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳

مدرک دانش‌آموختگی شهید الماسی برای دانشگاه آزاد سند افتخار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی تأکید کرد که مدرک دانش‌آموختگی شهید الماسی برای دانشگاه آزاد اسلامی یک سند افتخار است و باید قدردان صبوری‌ها و زحمات خانواده این شهید باشیم.
کد خبر : 933442

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با حضور در منزل دانشجوی شهید رضا الماسی در شهرستان شاهین‌دژ ضمن قدردانی و تجلیل، مدرک دانش‌آموختگی دوره کارشناسی‌ارشد را تقدیم خانواده این شهید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، امنیت و سلامت گفت: ملت ایران امنیت، آسایش و آرامش خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت خود را مرهون رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های شهداست.

رنجبران اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که شهید الماسی زمانی از عمر گرانمایه خود را در دانشگاه آزاد اسلامی صرف کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند و مایه افتخار جامعه، یادآور شد: خدا را شاکرم که فرصتی برای عرض ارادت به خانواده معظم شهدا و تجدیدمیثاق با آرمان‌های شهدا پیش آمد.

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: مدرک دانش‌آموختگی شهید الماسی برای دانشگاه آزاد اسلامی یک سند افتخار است و باید قدردان صبوری‌ها و زحمات خانواده ایشان باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه هم تحصیل شهید الماسی در واحد مراغه را موجب افتخار دانست و ادامه داد: جامعه دانشگاهی نیازمند رهنمود‌های خانواده معظم شهدا است.

بابک پورقهرمانی متذکر شد: بازگویی رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ازجان گذشتگی‌های این بزرگ‌مردان بین جوانان و دانشجویان موجب افزایش حس وطن‌دوستی و وحدت ملی می‌شود و باید یاد و خاطره شهیدان زنده نگه داشته شود.

به گزارش آنا، سرتیپ دوم پاسدار شهید رضا الماسی دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه بود که ۲۵ آبان سال ۱۴۰۱ به‌دست اغتشاشگران وابسته به گروهک‌های تروریستی در شهرستان بوکان به ضرب گلوله به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر