صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۰ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳

اکبرپور: بازیکنان استقلال در دربی ترسیده بودند/ هر سال به هواداران وعده قهرمانی می دهند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر قرار است مربی خوب خارجی بیاید، در کنار او باید از استقلالی های باتجربه و قدیمی استفاده کرد تا تیم موفق شود
کد خبر : 933354

علیرضا اکبرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد تیم استقلال در دربی و نکات فنی این تیم اظهار کرد: من نکته فنی مثبتی را ندیدم. آن چیزی که باید از استقلال می دیدیم را ندیدیم. این تیم تنها برای نباختن، دفاعی بازی کرد که در نهایت نیز باخت. تیمی که دربی دارد، نباید برنامه اش تنها دفاع باشد. دفاع کردن یک چیز است اما بردن نیز باید در دستور کار باشد. متأسفانه بازیکنان ترسیده بودند و عقب کشیده بودند. به جز دو ضربه جلالی و بلانکو، دیگر هیچ موقعیتی نداشتیم چراکه سیستم بازی تنها دفاع کردن بود و در نظر داشتند که از تک موقعیت ها شاید یک گل بزنند. 

هرسال فقط وعده قهرمانی می دهند

وی درباره تجمع روز پنجشنبه هوادارن استقلال مقابل ساختمان باشگاه و شعار های آنها علیه سرمربی و هیئت مدیره این تیم تصریح کرد: ما دوست نداریم که هواداران تجمع کنند اما واقعا حق دارند. چندین سال است وعده قهرمانی می گیرند و هرسال شرایط ویژه ای پیش می آید و تیم را درگیر حواشی می کند. یک سال کادر فنی با مدیریت مشکل دارد و سال دیگر مدیریت و کادر فنی و حتی اگر این دو بایکدیگر خوب باشند، این دفعه مشکل درون خود کادر فنی پیش می آید. این شرایط قابل تحمل نیست. هواداران خواسته هایی دارند که باید برآورده شوند. هوادار چقدر باید اذیت شود؟ ما پیشکسوتان نیز وقتی بازی استقلال را می بینیم اذیت می شویم. تنها برای نباختن بازی می کردند که آخر هم باختند. پرسپولیس از همه موقعیت هایش استفاده نکرد که اگر می کرد گل بیشتری می خوردیم. خط هافبک که کلا تعطیل بود و حمله هم که هیچ تمام کننده ای نبود. من نمی دانم کادر فنی نکونام دقیقا چه کردند؟ اصلا بازی را نگاه می کنند؟ چرا کمکی به نکونام نکردند؟ چگونه ندیدند که بازیکنی 90 دقیقه در بازی است و حتی یک کنترل درست و حسابی انجام نمی دهد؟ اگر بازی را می دیدند باید یک دفاع تازه نفس به زمین می فرستادند.

بازیکنان در حد استقلال باشند

این پیشکسوت در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال و سیو های سید حسین حسینی تصریح کرد: تیم به نام استقلال است و باید بازیکنان در حد استقلال باشند. این گلر باتجربه است و اکنون کاپیتان تیم است و قطعا انتظار ها از او بیشتر است. باید در شرایط خاص بتواند تیم را جمع و جور کند. دروازه بان باید سیو های خوب داشته باشد. هوادار از همه بازیکنان انتظار دارند. حسینی که چندین سال است زحمت کشیده و بازیکن خوبی شده است اما باید بهتر از این باشد چراکه انتظار از او زیاد است.

نمی خواهیم کاری کنیم که شرایط بدتر شود

اکبرپور در پاسخ به این سوال که چه تصمیمی درباره سرمربی تیم استقلال درست است گفت: عملکرد نکونام خوب نبوده است. در یک برهه ای قرار داریم که نه می توانیم زمان را از دست بدهیم و نه می توانیم با عجله زیاد شرایط را بدتر کنیم. مدیریت باید تصمیم درست و عاقلانه ای بگیرد و از استقلالی های کاربلد و دلسوز که با تجربه هستند کمک بگیرد. نباید به گونه ای عمل کند که شرایط بدتر شود. هوادار حقوقی دارد و خیلی وقت ها به ما هم هوادار فشار وارد می کند و از ما می خواهند دخالت کنیم و ما نیز نمی خواهیم کاری کنیم که شرایط را از اینی که هست بدتر کنیم. اگر قرار است مربی خوب خارجی بیاید، در کنار او باید از استقلالی های باتجربه و قدیمی استفاده کرد تا تیم موفق شود. امیدوار هستم تصمیمات خوبی توسط مدیریت باشگاه گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر