صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۳۰ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳

مهدوی: لیاقت پرسپولیس برتری در دربی بود/ انسجام کافی در استقلال دیده نمی‌شود

پیشکسوت سرخابی گفت: بازیکنان پرسپولیس بهتر از استقلال خواسته‌های تاکتیکی سرمربی خود را در زمین اجرا کردند و لیاقت پیروزی را در دربی داشتند.
کد خبر : 933300

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص شکست استقلال در دربی ۱۰۴ برابر پرسپولیس اظهار کرد: دربی خوب و زیبایی مطابق انتظار هواداران دیدیم. در نیمه اول هر دو تیم تلاش کردند تا به گل برتری برسند اما نتوانستند دروازه همدیگر را باز کنند. صحنه‌های جذابی دیده شد و استقلال به تیرک دروازه زد. در نیمه دوم برتری پرسپولیس که در نیمه اول هم محسوس بود به ثمر نشست و این تیم در آخرین لحظات صاحب ضربه پنالتی شد که منجر به گل شد تا پرسپولیس برنده دیداری شود که حقش بود.

پیشکسوت سرخابی خاطرنشان کرد: قبل از بازی با اینکه پرسپولیس اورونوف و پورعلی گنجی و العملود را در ترکیب نداشت ولی قابل تشخیص بود به دلیل شرایط بهتری که از استقلال دارد شانس بیشتری برای پیروزی دارد و این اتفاق برایش رخ داد. در نیمه دوم حواشی متعددی به وقوع پیوست ولی مانع از آن نشد تا بازی از تب و تاب بیفتد. پرسپولیس به خاطر آنکه تیم منسجم‌تری داشت و بهتر استقلال را آنالیز کرده بود به آنچه استحقاقش را داشت دست پیدا کرد و برنده شد. البته استقلال هم نفرات خوبی در اختیار دارد ولی هنوز هماهنگی و انسجام کافی در این تیم دیده نمی‌شود. پرسپولیسی‌ها بهتر خواسته‌های تاکتیکی گاریدو را در زمین اجرا کردند و لیاقت پیروزی را در دربی داشتند.  

مهدوی با انتقاد از پرتاب اشیا از سوی تماشاگران دو تیم در زمان زدن ضربات کرنر تصریح کرد: باید فرهنگ تماشاگران خود را اصلاح کنیم، چون تمامی این تصاویر در خارج از ایران هم پخش می‌شود. اکثریت مردم ما با فرهنگ هستند و عده قلیلی بی فرهنگ در میان آنها رخنه کرده‌اند و رفتار‌های تأسف باری از خود بروز می‌دهند. تیم‌های ما در لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا حضور دارند و نباید بگذاریم تماشاگرنما‌ها با رفتار اشتباه خود باعث جریمه و محرومیت تیم‌های کشورمان شوند. امیدوارم بتوانیم آنهایی که با رفتار‌های خود باعث می‌شوند تا دیگر تماشاگران بی‌اخلاق جلوه داده شوند به سمت فرهنگ درست گرایش پیدا کنند و کاری نکنند تا فرهنگ هواداری فوتبال ایران خدشه دار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر