صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام نیکزاد تأکید کرد:

ضرورت تبیین آرمان‌های دفاع مقدس برای نسل جوان

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تبیین آرمان‌های دفاع مقدس برای نسل جوان ضرورت دارد، گفت: داشتن هدف والا و تلاش برای رسیدن به هدف از ضروریات هر نوجوان و جوان است.
کد خبر : 933036

به گزارش خبرگزاری آنا،  حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیرستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در سفر به استان زنجان و نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شهید بهشتی ناحیه این شهر با ابلاغ سلام وزیر آموزش و پرورش و قرائت پیام ایشان، اظهار کرد: جای دارد گرامی بداریم هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی جدید که ان شاءالله برکات ارزشمند آن در زندگی فرزندان مان و علم آموزی آنان جاری باشد.

وی با تاکید بر اینکه آرمان‌های دفاع مقدس و شهدا باید برای نسل جوان به ویژه دانش آموزان تبیین شود، بیان کرد: در صورت غفلت از این حوزه، دشمن با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به راحتی پروژه‌های ضد فرهنگی خود را پیش می‌برد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر به استان زنجان، پس از نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شهید بهشتی ناحیه ۱ زنجان به مدرسه دخترانه شاهد بهار ایمان حضور یافته و ضمن دیدار با دانش آموزان به گفتگو با آنان و معلمان حاضر در مدرسه و شنیدن دغدغه‌های آنان پرداختند. پایان بخش برنامه‌های ایشان، حضور در مدرسه پسرانه شهید بهشتی یک زنجان و دیدار با دانش آموزان و معلمان آن مدرسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر