صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با آنا:

معلم چندساحتی می‌تواند نیاز امروز دانش آموزان را برآورده سازد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: اگر معلم چند ساحتی نباشد، دانش آموزان نمی توانند از نظر ساحت‌های مختلف تعلیم، تربیت و مهارت درک بالایی کسب کنند و معلم چندساحتی می‌تواند نیاز امروز دانش آموزان را برآورده سازد.
کد خبر : 932864

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، در پاسخ به این سوال که در سند تحول بنیادین بر تک ساحتی بودن نقش معلمان تاکید شده است، بر این اساس توصیه شما به معلمان چیست؟ و آموزش و پرورش باید چه رویکردی را برای تحقق آن در نظر بگیرد؟، اظهار کرد: معلمان تمام دروس باید با ساحت های مختلف معلمی از جمله تعلیم، تربیت ‌و مهارت آشنا شوند. 

وی افزود: دانش آموزان نباید تنها با چند اصطلاح و الگوریتم و روش و جدول ضرب و معادله آشنا باشند، بلکه آموزش و کسب علم از تربیت عقلانی، اخلاقی، دینی و اجتماعی امری ضروری برای برقراری درست با جامعه است. 

حجت‌الاسلام خسروپناه تصریح کرد: اگر، معلم چند ساحتی نباشد، دانش آموزان نمی توانند از نظر ساحت‌های مختلف تعلیم، تربیت و مهارت درک بالایی کسب کنند و در واقع معلم چندساحتی می‌تواند نیاز امروز دانش آموزان را برآورده سازد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: معلمان خوبی در مدارس به تعلیم و تربیت دانش آموزان می پردازند و مدارس دوره های ضمن خدمت برای آنها برگزار می کنند؛ وظیفه مسئولان هم توجه بیشتر به آنهاست که در شورای عالی انقلاب فرهنگی باید سیاست هایی در راستای منافع عقلانی و صحیح آنها به تصویب برسانیم، امیدوار هستیم دولت با حمایت و پشتیبانی های لازم مسائل معیشتی معلمان را هر چه سریع تر حل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر