صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۲ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳
نرماشیری عنوان کرد؛

تحقق تربیت نیروی انسانی متعهد در بستر مدرسه و دانشگاه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان تأکید کرد که تربیت نیروی انسانی متعهد، کاردان، مدیر و مدبر یک هدف اساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این مهم در بستر مدارس و دانشگاه محقق خواهد شد.
کد خبر : 932767

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، زنگ مدارس سمای زابل با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، فرماندار ویژه شهرستان زابل، فرمانده سپاه پاسداران زابل و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زابل نواخته شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، معلمان، مدیران و مسئولان و تبریک هفته وحدت و آغاز هفته دفاع مقدس، به نقش مهم و اساسی دانش‌آموزان در آینده کشور اشاره و اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت و شروع سال تحصیلی جدید، بهار تعلیم و تربیت نویدبخش این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند.

کامبیز نرماشیری افزود: چه افراد ازخودگذشته، معتقد و متعهدی بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند، اکنون ایران اسلامی در تداوم رسیدن به هدف‌های بزرگ خود چشم به تلاش دانش‌آموزان فعال و پویای خود در عرصه علم و معرفت دوخته و بدون این مهم، فروغ خودباوری و استقلال ملی که در طول بیش از چهار دهه از انقلاب همواره راهگشای ملت و دولت در گذرگاه‌های دشوار بوده است، محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امروزه تقویت و ارتقای نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی به‌عنوان بستر رشد و آگاهی انسان‌ها، از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تربیت نیروی انسانی متعهد، کاردان، مدیر و مدبر یک هدف اساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این مهم در بستر مدارس و دانشگاه محقق خواهد شد.

در ادامه این برنامه نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از مدارس سعادت دخترانه و پسرانه بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر