صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدجواد استادی در پاسخ به آنا؛

استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در طبقه‌بندی و مطالعه آثار هنر رضوی+فیلم

محمدجواد استادی مدیر پروژه مکتب هنر رضوی گفت: استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در طبقه بندی و مطالعه آثار هنر رضوی مورد توجه موسسه آفرینش‌های آستان قدس رضوی قرار دارد.
کد خبر : 932727

محمدجواد استادی مدیر پروژه مکتب هنر رضوی در حاشیه برپایی نشست انعقاد تفاهمنامه دائم همکاری و قرارداد یک ساله طرح های پژوهشی مکتب هنر رضوی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره استفاده از فناوری‌های نوین در عرصه هنر رضوی گفت: امروز بدون تردید ما باید از همه ابزارهای ممکن با سرعت و دقت استفاده کنیم .

وی افزود: در حرم مطهر رضوی یک گنجینه بسیار عظیم و پرجزئیات از هنر موجود است که تا امروز حتی طبقه بندی و احصا نشده و کار پژوهشی بزرگی می‌طلبد.

استادی اظهار داشت: امروز یکی از سیاست‌های موسسه آفرینش‌ها استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی در مطالعه و طبقه بندی این آثار است، قطعا از ظرفیت فناوری‌های جدید باید استفاده کنیم تا به نتیجه برسیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به  هنرهای جدید و توجه به سینمای مستند،‌انیمیشن، موسیقی و دیگر حوزه‌ها با فناوری‌های جدید گفت: در حوزه هنرهای جدید هم کار می‌کنیم، پس نباید این تصور ایجاد شود که موسسه فقط در عرصه سنتی کار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر