صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد در مسابقات ملی و آسیایی

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از درخشش دانشجویان این واحد دانشگاهی در مسابقات آسیایی کیوکوشین و دو و میدانی پیشکسوتان کشور خبر داد.
کد خبر : 932662

علی همتیان مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از درخشش دانشجویان این واحد دانشگاهی در مسابقات آسیایی کیوکوشین و دو و میدانی پیشکسوتان کشور خبر داد و اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات آسیایی کیوکوشین، کاراته آزاد با حضور یک هزار و ۹۰۰ بازیکن در بخش بانوان و آقایان به مدت چهار روز به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار شد.

وی افزود: محمدحسین ندیمی دانشجوی علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق شد در وزن آزاد بزرگسالان مقام دوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد. کسب مقام سوم در مسابقات کاراته آزاد بین‌المللی در ایران، مقام اول مسابقات خاورمیانه‌ای ۲۰۲۱، مقام دوم آسیایی ۲۰۲۴، منتخب تیم ملی بزرگسالان و بازیکن جنگده از دیگر افتخارات این دانشجوی ورزشکار است.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد عنوان کرد: مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان کشور انتخابی تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی اندونزی در شهر تهران هم به مدت دو روز برگزار شد. در این مسابقات سیدحسین صالحی قهفرخی دانشجوی دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در ماده پرش مقام دوم و در ماده دیسک مقام ششم را کسب کرد.

همتیان گفت: این دوره از مسابقات با شرکت ۳۰ استان و بیش از یک هزار و ۶۰۰ ورزشکار به مدت دو روز در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر