صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی دولت در گفت‌وگوی اختصاصی با آنا مطرح کرد؛

حمل‌ونقل رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان در هفته اول مهر

سخنگوی دولت با بیان اینکه ساعت کاری ادارات شناور شد، گفت: همچنین با همراهی شهرداری تهران حمل و نقل رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان در یک هفته اول مهر رو خواهیم داشت. انشاالله ساماندهی سرویس‌ها بعد از اینکه انجام شود، امیدوار هستیم مقداری از حجم ترافیک‌ها کاهش پیدا کند.
کد خبر : 932644

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت چهاردهم در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری آنا، اظهار کرد: میلاد حضرت رسول، امام جعفر صادق (ع)، آغاز بهار تعلیم و تربیت و همچنین بزرگداشت هفته دفاع مقدس را تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی مانند همیشه تدابیری تحت عنوان پروژه مهر در داخل مدرسه اندیشیده می‌شود، تصریح کرد: این پروژه از منطقه و اداره کل‌ها شروع می‌شود و به داخل مدرسه می‌رسد.

سخنگوی دولت چهاردهم با بیان اینکه از یک سو با پیگیری وزیر محترم پرداخت قسمتی از معوقات فرهنگیان با همراهی سازمان برنامه بودجه انجام شد، ادامه داد: همچنین کمیته مشخصی برای ترافیک آغاز سال تحصیلی به خصوص در شهر‌های بزرگ با توجه به اینکه حجم زیادی از مردم هنوز از سرویس‌ها استفاده نمی‌کنند طراحی شد.

مهاجرانی با بیان اینکه ساعت کاری شناور شد، اظهار کرد: همچنین ساعت کاری ادارات شناور شد و همچنین با همراهی شهرداری تهران حمل و نقل رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان در یک هفته اول مهر رو خواهیم داشت. انشاالله ساماندهی سرویس‌ها بعد از اینکه انجام شود، امیدوار هستیم مقداری از حجم ترافیک‌ها کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه معمولاً سعی می‌شود کلاسی رو خالی از معلم نگذاریم، ابراز کرد: اگر بگوییم به میزان استانداردی از کلاس‌های درس در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رسیدیم درست نیست. همکاران ما در آموزش و پرورش به جهت کمبود معلم کلاس‌ها را فشرده‌سازی کردند تا کلاس‌ها کلاس خالی نماند. اما طبیعتاً آن کیفیتی که مد نظر است، با افزایش سرانه افراد در کلاس محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر