صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۶ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

لزوم ارتقای استاندارد‌های دانشکده‌های بین‌الملل واحدهای دانشگاه آزاد در امور پژوهشی

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت ارتقای استاندارد‌های دانشکده‌های بین‌الملل در امور مختلف پذیرشی، آموزشی و پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد تأکید کرد.
کد خبر : 932562

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمود محمدی معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای هیئت رئیسه و کارکنان دانشکده بین‌الملل واحد جامع مستقل نجف‌آباد د‌یدار و گفت‌وگو کرد.

محمود محمدی معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تأکید بر ضرورت تحقق پیشنهادهای مطرح شده در ارتباط با ارتقای استاندارد‌های دانشکده‌های بین‌الملل در امور مختلف پذیرشی، آموزشی و پژوهشی از دانشکده بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد به‌لحاظ برخورداری از استاندارد‌های همسطح با کشور‌های پیشرفته دانشجوپذیر تمجید کرد.

فرید نعیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این نشست توضیحاتی درباره سیاست‌های این دانشگاه در پذیرش دانشجویان غیرایرانی و اقدامات صورت گرفته در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، رفاهی و فرهنگی مطرح کرد و سپس معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گزارشی از وضعیت کلاس‌های آموزشی و امور پایان‌نامه این دانشجویان ارائه کردند.

تأکید بر برگزاری منظم و حضوری کلاس‌های آموزشی مطابق با تقویم اعلام شده دانشگاه، ارائه پایان‌نامه‌ها به زبان فارسی و نظارت دقیق بر روند پژوهشی دانشجویان غیرایرانی ازجمله موارد مطرح شده بود.

آوید آوخ رئیس دانشکده بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد در این نشست ضمن ارائه گزارشی درباره شرایط تحصیلی دانشجویان غیرایرانی، تعداد دانشجویان فعال دانشگاه و روند ثبت‌نام نودانشجویان بر ضرورت تسریع امور پذیرش و صدور شماره دانشجویی، انجام به موقع امور کنسولی، اخذ ویزا و اقامت تحصیلی و تأمین امکانات مناسب برای دانشجویان و تجهیز خوابگاه تأکید کرد.

کارکنان دانشکده بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد هم پیشنهادهایی برای ارتقای استاندارد‌های دانشکده در زمینه‌های مختلف مطرح کردند.

شروان فکری ارشاد مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد هم ابراز امیدواری کرد که با تسهیل عقد تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی و تعامل هرچه بیشتر بین این واحد دانشگاهی و دانشگاه‌های مطرح در سایر کشور‌های پیشرفته دنیا شاهد همکاری مناسبی در راستای پیشرفت علم و دانش باشیم.

توضیحات رؤسای دانشکده‌های علوم انسانی و حقوق به‌عنوان دو دانشکده‌ای که میزبان بیشترین تعداد دانشجوی غیرایرانی است از دیگر موارد مورد بحث در این نشست بود.

حجت‌الاسلام علی میرزایی مدیر امور فرهنگی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد هم ضمن گزارشی از مصوبات شورای فرهنگی ویژه دانشجویان غیرایرانی بر اهمیت برگزاری منظم این جلسات تأکید کرد.

بازدید از دانشکده بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، دیدار با دانشجویانی لبنانی شرکت‌کننده در دوره آموزش زبان فارسی، حضور در جشن دانش‌آموختگی دانشجویان غیرایرانی، برگزاری نشست مشترک با اعضای هیئت رییسه و کارکنان دانشکده بین‌الملل، بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه، بازدید از کارخانه تولید لامپ «ال‌.ای‌.دی» مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه، بازدید از استودیو صدا و تصویر دانشگاه و بازدید از موزه دانشگاه از دیگر برنامه‌های معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر