صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۹ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
با راه‌اندازی پردیس توسط دانشگاه آزاد؛

اهالی میامی صاحب دانشگاه شدند/ پذیرش دانشجو از مهر ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از راه‌اندازی پردیس این دانشگاه در شهرستان میامی و جذب دانشجو از مهر 1403 خبر داد.
کد خبر : 932239

حسینعلی سمیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان میامی، بیارجمند و روستا‌های اطراف، با رایزنی‌های صورت گرفته با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی سرانجام مجوز پردیس واحد شاهرود در شهرستان میامی مورد تأیید این سازمان قرار گرفت و از مهر ۱۴۰۳ دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: در فاز نخست ۶ رشته کارشناسی پیوسته حسابداری، کارشناسی پیوسته حقوق، کارشناسی پیوسته مهندسی کامپیوتر، کارشناسی پیوسته مهندسی معماری، کاردانی پیوسته مکانیک خودرو، کاردانی ناپیوسته آموزش‌ و پرورش ابتدایی در این پردیس پذیرش دانشجو خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با قدردانی از فرماندار، شهردار، شورای اسلامی شهر، مدیریت آموزش‌ و پرورش، مؤثران و سایر مسئولان میامی که در راه‌اندازی پردیس این شهرستان اهتمام ورزیدند، ادامه داد: همت مسئولان میامی در کمک به راه‌اندازی پردیس و در اختیار قرار دادن سریع مکان مطلوب آموزشی و تجهیزات موردنیاز برای آموزش دانشجویان جای تقدیر دارد و این همت نشان از عزم جدی مردم میامی برای توسعه این مجموعه آموزش عالی است.

سمیعی از اختصاص یک مکان آموزش بسیار خوب با امکانات مطلوب به پردیس در میامی اشاره کرد و افزود: این مکان دارای کلاس‌های استاندارد، نمازخانه، خوابگاه، سلف‌سرویس و دیگر امکانات رفاهی است.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم از تمامی ظرفیت‌های بومی شهرستان میامی در زمینه مدرسان برای تدریس و نیروی انسانی برای امور جاری دانشگاه استفاده لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر