صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۱۲ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
در یک نشست؛

تولیدات موسسه ناجی هنر رونمایی شد

مراسم رونمایی از تولیدات موسسه ناجی هنر در سال ۱۴۰۳، عصر امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریور در فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد.
کد خبر : 932198

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم رونمایی از تولیدات موسسه ناجی هنر در سال ۱۴۰۳، عصر امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریور در فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای محمدرضا شهیدی‌فر آغاز شد، تعداد زیادی از فرماندهان ارشد فراجا و گروهی از هنرمندان شناخته شده کشورمان همچون مهدی فخیم‌زاده، محمد فیلی، احمد نجفی، جعفر دهقان و... که سابقه ساخت یا بازی در آثار پلیسی را در کارنامه هنری خود داشتند، حاضر بودند.

پس از خوشامدگویی سردار منتظرالمهدی معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا و پخش تیزر‌های مختلف از تولیدات ناجی هنر در زمینه‌های آثار سینمایی، سریال، انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، برنامه‌های ترکیبی و... مجید پتکی بازیگر آثار نمایشی دقایقی پشت تریبون قرار گرفت و از تجربه ایفای نقش کارآگاه پلیس گفت.

او در سخنانی گفت: در آثار نمایشی پلیسی تلاش می‌شود مردم نگاه دقیق تری به جرایمی که در اطراف شان رخ می‌دهد داشته باشند و به درک بهتری از عملکرد پلیس در جنبه‌های مختلف می‌رسند.

احمد معظمی کارگردان تلویزیون هم که دیگر سخنران این مراسم در سخنانی گفت : ژانر پلیسی علاقه‌مندان زیادی دارد و هرچقدر در این ژانر آثار بیشتری تولید شود، مخاطبان بیشتری هم دارد. 

وی در خصوص مجموعه هشت‌پا که به زودی قرار است از تلویزیون پخش شود هم گفت: همکاری بین تیم سازنده و موسسه ناجی هنر شکل گرفت، خروجی کار را به اثری باکیفیت تبدیل کرد که می‌توان آن را با خیال راحت برای مخاطب به نمایش گذاشت. 

معظمی در پایان سخنانش هم گفت: ما شاگرد آقای فخیم‌زاده بودیم و هستیم. این مسیر خاکی آثار پلیسی را آسفالت کرد تا ما هم بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم و سریال‌هایی بسازیم. به همین دلیل از ایشان هم برای زحماتی که در خصوص ژانر پلیسی کشیدند تشکر می‌کنم.

این گزارش متعاقبا تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر