صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۵:۳۰ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

آموزش‌وپرورش شهرتهران؛ میزبان حدود 50 هزار اتباع است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش و پرورش شهرتهران میزبان حدود 50 هزار از اتباع هستند که امسال هم مانند سال های گذشته در کنار دانش آموزان ما مهمان هستند و همه هم و غم ما خدمت نظام تعلیم و تربیت به این دانش آموزان است.
کد خبر : 932024

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دانش آموزان اتباع در مدارس شهر تهران اظهارکرد: آموزش و پرورش شهرتهران میزبان حدود 50 هزار از اتباع هستند که امسال هم مانند سال های گذشته در کنار دانش‌آموزان ما مهمان هستند و همه هم و غم ما خدمت نظام تعلیم و تربیت به این دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره کمبود معلم در سال تحصیلی جدید بیان کرد: خوشبختانه امسال درحوزه نیروی انسانی شرایط بسیار مطلوب است و درمقایسه با سال گذشته دغدغه ای نداریم، روزگذشته آخرین جلسه را با روسای مناطق برگزار کردیم. تراز نیروی انسانی در مناطق 19 گانه تهران مثبت است، مفهوم این موضوع این است که از روز یکشنبه که آغاز سال تحصیلی است،  کمبود معلم و کلاس خالی نخواهیم داشت.

کریمیان با بیان اینکه خیالمان ازکمبود معلم در دوره ابتدایی راحت است، خاطرنشان کرد: بخشی از کلاس‌های درس در مقطع متوسطه با همکاران شاغل و بخشی دیگر از این کمبود را با اضافه تدریس کلاس ها را به همکاران خود می سپاریم که امیدواریم انشالله مشکلی در زمینه نداشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر