صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۸ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
در نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور؛

گنجی: ۸ میلیارد تومان برای کمک هزینه نودانشجویان به حساب دانشگاه‌ها واریز شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در زمینه دانشجویان نو ورود خطاب به معاونان دانشجویی اظهار کرد: ۸ میلیارد تومان برای کمک هزینه دانشجویان نوورود به حساب دانشگاه‌ها واریز شده که مبلغ آن از ۳۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان به صورت متغیر برای هر دانشگاه متفاوت است.
کد خبر : 931975

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اجلاس معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور صبح امروز (دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۳) با حضور سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و سایر مسئولان در سالن شهیدرئیسی دانشگاه تهران برگزار شد.

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در این برنامه گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را دانشگاه‌ها در حالی آغاز می‌نمایند که انسجام ملی ملت ایران عزیز با انتخاب رئیس جمهوری که در پشت سر رهبری در راه استیفای حقوق ملت عزیز ایران است صورت گرفته است، و از سوی دیگر ملت با حضور پرشور در انتخاباتی حساس و سرنوشت ساز توفیقی دیگر در مسیر مشارکت اجتماعی خود ثبت نموده‌اند.

وی افزود: این موفقیت‌های بزرگ در کنار توفیقات چشمگیر دیگر در عرصه‌های اقتصادی و علم و فنآوری، نوید بخش آینده‌ای روشن برای جامعه ایرانی است. در چنین شرایطی وظیفه دانشگاهیان بعنوان طلایه داران عرصه‌های علم و فرهنگ و فنآوری بیش از اقشار دیگر جامعه نمود پیدا می‌کند. امید است آحاد دانشگاهی اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز و مدیرانی که خدمت به دانشگاهیان جزو اولین وظایف آنها است با درک موقعیت بسیار حساس زمانی و مکانی حاضر آنچه را که جامعه و میهن از آنها انتظار دارند به نحو شایسته‌ای انجام داده دین خود را در راه بشریت و تعالی کشور ادا نمایند.

گنجی تصریح کرد: عزیزان صندوق رفاه دانشجویان همیشه برای یک بازگشایی عالی در سراسر کشور در کنار شما بوده و خواهد بود ما از مدیران عزیزمان در دانشگاه‌ها انتظار داریم محیطی آرام، با نشاط و فعال در دانشگاه‌ها برای دانشجویان عزیز و بزرگوار ایجاد نمایند

وی گفت: ما در صندوق رفاه دانشجویان همیشه جهت حل مشکلات دانشجویان در کنار مدیریت دانشگاه‌ها مخصوصاً معاونان محترم امور دانشجویان خواهیم بود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برنامه صندوق رفاه دانشجویان این است که به کلیه تقاضا در پرداخت وام دانشجویی پاسخ مثبت بدهد پس طوری عمل شود که که همه واجدین شرایط بتوانند از این امکانات استفاده لازم را ببرند تا حقی از کسی ضایع نشود.

گنجی گفت: از نظر آمادگی خوابگاه‌ها و آشپزخانه براساس گزارش‌های رسیده از دانشگاه‌ها، مشکلی خاص وجود ندارد و همه دانشگاه‌ها آماده بازگشایی می‌باشند.

وی در زمینه دانشجویان نو ورود خطاب به معاونان دانشجویی اظهار کرد: نرخ ۸ میلیارد تومان برای کمک هزینه دانشجویان نو ورود به حساب دانشگاه‌ها واریز شده است که مبلغ آن از ۳۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان برای هر دانشگاه متفاوت است، تا در طول سال تحصیلی با مشکل مواجهه نباشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسعود گنجی
ارسال نظر