صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

نکونام: استقلال قدرت شکست هر تیمی را دارد/شیطنت های رقیب باعث شده هواداران فریب بخورند

سرمربی تیم استقلال گفت: بازی با الغرافه بازی سختی برای هر دو تیم است اما ما استقلال هستیم و قدرت شکست هر تیمی را داریم.
کد خبر : 931856

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: در ابتدا از پیشکسوتان و هواداران استقلال بابت حمایت‌های‌شان از این تیم تشکر می‌کنم. برای من فقط استقلال مهم است و اگر صحبتی انجام می‌دهیم می‌خواهیم از اتفاقات باخبر شوند. یک مقدار شیطنت‌های رقیب باعث می‌شود هواداران فریب بخورند. من همه توانم را برای استقلال می‌گذارم.

سرمربی تیم استقلال گفت: خیلی خوشحالیم که در لیگ نخبگان آسیا حضور داریم. خیلی زحمت کشیدیم تا به این جایگاه برسیم. بهترین تیم‌ها حضور دارند و استقلال هم همیشه بهترین بوده است. بچه‌های تیمم سال گذشته زحمت کشیدند. بهترین بازیکنان اروپایی در تیم‌های مقابلمان حضور دارند. کار سختی داریم اما سعی می‌کنیم در هر بازی همه توان خود را بگذاریم. بازی فردا با یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیایی است. بازی سختی برای هر دو تیم است اما ما استقلال هستیم و قدرت شکست هر تیمی را داریم.

نکونام در بخش دیگری از توضیحات خود گفت: من با واقعیت جلو می‌روم و با بازی‌هایی که از تیم حریف دیدم، تیم الغرافه دو یا سه بازیکن دارد که ملیت قطری دارند. تمام بازیکنان آنها با کیفیت و خارجی هستند و فقط برای جام باشگاه‌های آسیا روی آنها حساب باز کردند. فوق العاده قوی هستند اما استقلال هستیم و تمام توان خود را می‌گذاریم.

وی افزود: در لیگ ایران سه بازی مهمان بودیم و در لیگ نخبگان قدرت ما ورزشگاه و هواداران بودند که نمی‌توانیم بازی کنیم. از مسئولان شهر قدس تشکر می‌کنیم که استادیوم را آماده کردند اما شرایط برای تیم ما اصلا خوب نیست. پارسال تیم من تو آزادی چه قدرتی داشت با وجود هواداران و اما امسال اینگونه نیست. امیدوارم در ادامه راه در ورزشگاه آزادی بازی کنیم چون هواداران نیروی قوت اصلی ما هستند.

سرمربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: تغییرات سیستمی از پارسال به نسبت امسال داشتیم و نیاز به زمان داریم، آنها هم همین طور هستند و بازیکنانی که در سطح بالا بازی می‌کنند در فوتبال دنیا اینگونه است که در لحظه و ثانیه نتیجه را عوض می‌کنند، تمام تیم الغرافه اینگونه است چرا که همه آنها با کیفیت هستند. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و حمایت هواداران بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر