صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۸ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

معرفی تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت در ویتنام

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایران دستاورد‌های نوآورانه خود را در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و صنایع دارویی ویتنام به نمایش گذاشتند.
کد خبر : 931834

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و صنایع دارویی ویتنام (Pharmedi-۲۰۲۴) که در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شهر هو‌شی مین ویتنام برگزار شد حدود ۷۰۰ شرکت از کشور‌های آمریکا، برزیل، آلمان، هند، قزاقستان، روسیه، ترکیه، سوئیس و ایران حضور داشتند. 

پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی با حضور ۱۲ شرکت دانش بنیان برپا شد.

این نمایشگاه شامل غرفه‌های تجهیزات جدید پزشکی، مواد اولیه دارویی، تجهیزات تصویر برداری تشخیصی، تجهیزات دندان پزشکی، دستگاه‌های یکبار مصرف و سایر ملزومات پزشکی بود و شرکت‌های تولیدکننده مواد دارویی و تجهیزات پزشکی در این نمایشگاه دستاورد‌های جدید فناوری‌های پزشکی و صنایع داروسازی خود را به نمایش گذاشتند.

معاون وزیر بهداشت ویتنام در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: امروز صنایع پزشکی با توجه به رقابت سخت با سرعت رشد می‌کند که تولیدکنندگان تمام کشور‌ها تلاش می‌کنند برای مردم تجهیزات پزشکی مدرن و دارو‌های با کیفیت با قیمت مناسب عرضه کنند.

وی افزود: این نمایشگاه بین المللی برای تولیدکنندگان و کارمندان بخش پزشکی کشور ما خیلی مهم است، زیرا آنها از طریق این نمایشگاه با تولیدات روز کشور‌های خارجی آشنا می‌شوند، و تبادل تجربیات و قرارداد‌های سودمند منعقد می‌کنند.

طی این رویداد، دکتر محمد مهدی اسماعیلی به عنوان نماینده معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری جهت تسهیل صادرات و ثبت سریع محصولات سلامت محور ایرانی ملاقات‌هایی را با معاون وزیر بهداشت و روسای انجمن‌های صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی کشور ویتنام برگزار کرد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی ویتنام (pharmedi ۲۰۲۴) با همکاری وزارت بهداشت ویتنام، آژانس توسعه بخش داروسازی وابسته به وزارت بهداشت ویتنام، نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی داروسازی و اتحادیه تولیدکنندگان ویتنام و شهرداری هو‌شی مین از ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر